Gjest Julia1984 Skrevet 31. desember 2014 #26 Skrevet 31. desember 2014 Når det er sagt er jeg sammen med barna mine og fester ikke med alkohol denne kvelden. Men du er utrolig negativ. Trykkende stemning sier du?? Sikkert ikke enkelt å ha deg i hus på en slik kveld. Slipp seg løs, ha det litt gøy
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #27 Skrevet 31. desember 2014 Så kjedelig det må være å være så negativBedre enn å være sinnsyk. Anonymous poster hash: d5807...116 Sinnsyk for at man liker å feste å ha det moro på nyttårsaften? Nei, siktet til at hun er fotballfruestalker Anonymous poster hash: d5807...116
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #28 Skrevet 31. desember 2014 Når det er sagt er jeg sammen med barna mine og fester ikke med alkohol denne kvelden. Men du er utrolig negativ. Trykkende stemning sier du?? Sikkert ikke enkelt å ha deg i hus på en slik kveld. Slipp seg løs, ha det litt gøy Jeg er meget enkel å ha i hus. Anonymous poster hash: d5807...116
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #29 Skrevet 31. desember 2014 Det er jo heller DU som velger feil. Ikke feil å være alkoholfri, men når DU velger å feire med de som liker å drikke og feste så skal du ikke kritisere Sem. Da får dere feire alene eller med andre som liker en roligere feiring. Ikke kritiser de som liker å "ta den helt ut". Jeg skal heller ikke drikke alkohol, men jeg oppsøker heller ikke fyllefester. Skal feire sammen med en annen småbarnsfamilie. Men jeg kritiserer ikke de som fester skikkelig. Du er prippen. Anonymous poster hash: 4cb38...778
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #30 Skrevet 31. desember 2014 Det er jo heller DU som velger feil. Ikke feil å være alkoholfri, men når DU velger å feire med de som liker å drikke og feste så skal du ikke kritisere Sem. Da får dere feire alene eller med andre som liker en roligere feiring. Ikke kritiser de som liker å "ta den helt ut". Jeg skal heller ikke drikke alkohol, men jeg oppsøker heller ikke fyllefester. Skal feire sammen med en annen småbarnsfamilie. Men jeg kritiserer ikke de som fester skikkelig. Du er prippen. Anonymous poster hash: 4cb38...778 Ja, det har vært et feil valg, men ønsket ikke å skuffe dem. Egentlig planla vi å feire hjemme alene, men fikk invitasjon, og som sagt ønsket jeg ikke å skuffe noen så da takket jeg ja. Men det er ikke fyllefest, bare gamlinger som drikker alkohol. Anonymous poster hash: d5807...116
soleia Skrevet 31. desember 2014 #31 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Det der høyres ikkje ut til å vere ei nyttårsfeiring de skal dra barn med på, sjølv om planen er at ungen skal sove. Her må de ta ansvar og reise heim før det vert for mykje fyll, og så kan de faktisk ha det koseleg heime om de innstiller dykk på det. Ein må ta ansvar for eiga trivsel. Du har ein mann og eit barn og feire saman med, og de kan få det fint om de vil det, og er innstillt på det.Det var i utgangspunktet planen, ja, men man vet jo aldri hvordan det blir. Tenkte å dele en konfekt og se en film eller noe hjemme etter selskapet, men hovedinnlegget illustrerte hvorfor jeg generelt sett ikke liker "nyttårsaftener", ikke nødvendigvis akkurat denne nyttårsaften Anonymous poster hash: d5807...116 Synes planen din høyres bra ut, så prøv å snakke med mannen på førehand og avtal når de skal dra heim. Det er mykje vanskelegare å ta diskusjonen når de er i selskapet saman med dei andre. Om det er dette du har vakse opp med i familien, at familiemedlemmer drikk alt for mykje, så forstår eg at du ikkje likar denne dagen. Du må ta lærdom av eigne opplevingar, og ikkje utsetje barnet ditt for det same. De veit ikkje om ho vil sove roleg med så mykje ståk og styr det vert på ei nyttårsafta, så dra heim etter maten. Og i framtida kan de lage dykkar eigne tradisjonar, som inneber at de tek mest omsyn til barnet og dykkar eigne ynskje, og ikkje alle andre sine ynskje og forventningar til deg. Håpar de klarar å få ei roleg og fin nyttårsfeiring på kvelden, og går inn i eit nytt og betre 2015! Endret 31. desember 2014 av soleia
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #32 Skrevet 31. desember 2014 Det der høyres ikkje ut til å vere ei nyttårsfeiring de skal dra barn med på, sjølv om planen er at ungen skal sove. Her må de ta ansvar og reise heim før det vert for mykje fyll, og så kan de faktisk ha det koseleg heime om de innstiller dykk på det. Ein må ta ansvar for eiga trivsel. Du har ein mann og eit barn og feire saman med, og de kan få det fint om de vil det, og er innstillt på det. Det var i utgangspunktet planen, ja, men man vet jo aldri hvordan det blir. Tenkte å dele en konfekt og se en film eller noe hjemme etter selskapet, men hovedinnlegget illustrerte hvorfor jeg generelt sett ikke liker "nyttårsaftener", ikke nødvendigvis akkurat denne nyttårsaften Anonymous poster hash: d5807...116 Synes planen din høyres bra ut, så prøv å snakke med mannen på førehand og avtal når de skal dra heim. Det er mykje vanskelegare å ta diskusjonen når de er i selskapet saman med dei andre. Om det er dette du har vakse opp med i familien, at familiemedlemmer drikk alt for mykje, så forstår eg at du ikkje likar denne dagen. Du må ta lærdom av eigne opplevingar, og ikkje utsetje barnet ditt for det same. De veit ikkje om ho vil sove roleg med så mykje ståk og styr det vert på ei nyttårsafta, så dra heim etter maten. Og i framtida kan de lage dykkar eigne tradisjonar, som inneber at de tek mest omsyn til barnet og dykkar eigne ynskje, og ikkje alle andre sine ynskje og forventningar til deg. Håpar de klarar å få ei roleg og fin nyttårsfeiring på kvelden, og går inn i eit nytt og betre 2015! Du forstod hva jeg mente, takk, godt nytt år til deg og! Anonymous poster hash: d5807...116
Sint naken biltyv Skrevet 31. desember 2014 #33 Skrevet 31. desember 2014 Så kjedelig det må være å være så negativBedre enn å være sinnsyk. Anonymous poster hash: d5807...116 Sinnsyk for at man liker å feste å ha det moro på nyttårsaften?Nei, siktet til at hun er fotballfruestalker Anonymous poster hash: d5807...116 Som journalist, en gravende sådan, så er det min plikt å snoke på uredelige bedrifter😉 Det er ikke bare fotballfrue jeg har stalket og "felt" for å si det sånn😉 Og du, de gale har det godt😛
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #34 Skrevet 31. desember 2014 Så kjedelig det må være å være så negativBedre enn å være sinnsyk. Anonymous poster hash: d5807...116 Sinnsyk for at man liker å feste å ha det moro på nyttårsaften?Nei, siktet til at hun er fotballfruestalker Anonymous poster hash: d5807...116 Som journalist, en gravende sådan, så er det min plikt å snoke på uredelige bedrifter Det er ikke bare fotballfrue jeg har stalket og "felt" for å si det sånn Og du, de gale har det godtHvem andre? Anonymous poster hash: d5807...116
Sint naken biltyv Skrevet 31. desember 2014 #35 Skrevet 31. desember 2014 (endret) Så kjedelig det må være å være så negativBedre enn å være sinnsyk. Anonymous poster hash: d5807...116 Sinnsyk for at man liker å feste å ha det moro på nyttårsaften?Nei, siktet til at hun er fotballfruestalker Anonymous poster hash: d5807...116 Som journalist, en gravende sådan, så er det min plikt å snoke på uredelige bedrifter Det er ikke bare fotballfrue jeg har stalket og "felt" for å si det sånn Og du, de gale har det godtHvem andre? Anonymous poster hash: d5807...116 Jeg var ansatt i et firma som drev med undersøkende journalistikk/overvåking av bedrifter før. Så, mange...Fotballfrue var bare jeg som kjedet meg. Hun er egentlig en bedrift langt under det jeg pleide å jobbe med. Tok ca to sek å finne alt mulig greier på hu Endret 31. desember 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #36 Skrevet 31. desember 2014 Buuhuuu! Er hva man gjør det til. Nei, er ikke så veldig glad i nyttårsaften. Men; skal ut med ungene med stjerneskudd, og det er alltid koselig. Å drikke seg full er ikke noe alternativ, og ikke for besøket heller.Rakettene er flotte, og i morgen tidlig skal jeg tidlig på jobb Anonymous poster hash: 75da9...78b Hvorfor er du så ekkel? Jeg kan ikke bestemme at andre jeg feirer med ikke skal drikke seg fulle, selvom du gjør det.Anonymous poster hash: d5807...116 Er vel barn med i bilde kanskje? Og jo; jeg bestemmer selv hvordan min kveld skal feires. Barna mine får ikke feire med folk som drikker seg fulle, og det hadde ikke jeg giddet heller. Suck it up! Anonymous poster hash: 75da9...78b Nei. Ungen min er ikke våken til mer enn kl 18 Anonymous poster hash: d5807...116 Mener du for alvor nå at det er barn tilstedet når man drikker seg minimum brisen og helst fulle? Ungen ligger og sover fra kl 18 mens andre voksene raver rundt??? Og det sier du med blunke smilefjes??Håper jeg misforstod!Anonymous poster hash: 475aa...f38 Ja, nettopp. Jeg er ikke full, faren er ikke full, men andre som er tilstede er brisne/fulle. Men mye mulig at vi drar hjem tidlig så ungen får sove hjemme, kjenner jeg ikke helt orker å være vitne til det fyllerøret.. Anonymous poster hash: d5807...116 Tar du med ungen din på fyllefest??? Hjelpes!!! Anonymous poster hash: 6c042...c11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå