Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Mine varer i ca 4-5 mnd hvertfall 😊 Syns absolutt det er verdt det. På blivakker er de ofte billigere enn i butikkene 😉 Anonymous poster hash: 72cc2...432
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Mine varer i ca 4-5 mnd hvertfall 😊 Syns absolutt det er verdt det. På blivakker er de ofte billigere enn i butikkene 😉 Anonymous poster hash: 72cc2...432 Så lenge ja :-) er det ekte på blivakker da? Anonymous poster hash: 4709d...7cc
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Mine varer i ca 4-5 mnd hvertfall 😊 Syns absolutt det er verdt det. På blivakker er de ofte billigere enn i butikkene 😉 Anonymous poster hash: 72cc2...432 Så lenge ja :-) er det ekte på blivakker da? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Åja 😀 Bestiller alt derfra jeg 😉 Aldri hørt om noen som har fått falske produkter derfra. Anonymous poster hash: 72cc2...432
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Jeg kjøpte en hos hudpleier i vår (mars) til 400 kr (20% rabatt), den tok jeg absolutt siste rest av tidligere i jula.. men jeg er så som bruker mest krem vinter/høsten når det er tørt og litt hardere vær. Så to ganger på dagen i fire mnd varte den, minst! Dyrere krem er etter min erfaring drøyere men jeg ville kjøpt hos hudpleier eller parfymeri eller lignende, du har ingen garanti for at varene er skikkelig oppbevart hos nettbutikkene Anonymous poster hash: 275e3...d47
Gjest Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Hare flere kremer i den størrelsen der, og de holder i 3-4 mndr. Kjøper de stort sett på Tax free, siden jeg stadig er på farten Og vhor jeg vet at de er billigere enn i et parfymeri
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652 Dagens Hva har vekta å si? Anonymous poster hash: 5103e...576
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #9 Skrevet 31. desember 2014 Det er til anisktet det er snakk om? De dyrere kremene varer mye lengre enn de billige. Anonymous poster hash: 81483...d33
valkyrien Skrevet 31. desember 2014 #10 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652 Dagens Hva har vekta å si? Anonymous poster hash: 5103e...576 Fordi en stor kropp krever mer krem enn en liten kropp? Det er da innlysende...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652 Dagens Hva har vekta å si? Anonymous poster hash: 5103e...576 Fordi en stor kropp krever mer krem enn en liten kropp? Det er da innlysende... Når det er snakk om pakninger som inneholder 50 ml, er det nokså innlysende at det er snakk om krem til ansiktet... Bodylotion/krem i normalstørrelse inneholder som regel minst 100-150 ml. Så dermed burde størrelsen på kroppen ha lite å si. Anonymous poster hash: 03700...9bd
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #12 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652 Dagens Hva har vekta å si? Anonymous poster hash: 5103e...576 Fordi en stor kropp krever mer krem enn en liten kropp? Det er da innlysende... Du fikk med det at det er ansiktskrem hi spør om, og da betyr ikke kroppstørrelse noe. Det er da innlysende........ Anonymous poster hash: 5103e...576
valkyrien Skrevet 31. desember 2014 #13 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652 Dagens Hva har vekta å si? Anonymous poster hash: 5103e...576 Fordi en stor kropp krever mer krem enn en liten kropp? Det er da innlysende... Du fikk med det at det er ansiktskrem hi spør om, og da betyr ikke kroppstørrelse noe. Det er da innlysende........ Anonymous poster hash: 5103e...576 Det står ikke noe sted at det er ansiktskrem det er snakk om.
valkyrien Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652 Dagens Hva har vekta å si? Anonymous poster hash: 5103e...576 Fordi en stor kropp krever mer krem enn en liten kropp? Det er da innlysende... Når det er snakk om pakninger som inneholder 50 ml, er det nokså innlysende at det er snakk om krem til ansiktet... Bodylotion/krem i normalstørrelse inneholder som regel minst 100-150 ml. Så dermed burde størrelsen på kroppen ha lite å si. Anonymous poster hash: 03700...9bd Det er ikke innlysende for noen som ikke bruker sånt at det er til ansikt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #15 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har så lyst å kjøpe meg en litt bedre krem enn disse Rema kremene.. Synes de er så fete, tørker aldri inn osv. Den jeg så på koster ca 400 kr, og det er jo litt mye synes jeg, men dersom den varer noen mnd så blir det jo ikke så ille tenker jeg. Noen som vet ca hvor lenge en slik krem varer? Anonymous poster hash: 4709d...7cc Det kommer vel an på hvor tjukk du er, det? Anonymous poster hash: 4d572...652 Dagens Hva har vekta å si? Anonymous poster hash: 5103e...576 Fordi en stor kropp krever mer krem enn en liten kropp? Det er da innlysende... Nemlig. Anonymous poster hash: 4d572...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå