Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 De siste to ukene har det spydd inn "*** har godkjent din venneforespørsel". Dette er personer jeg aldri har lagt til som venn, og ikke aner hvem er. Etter de to første venneforespørslene byttet jeg passord, vet ikke om noen har hacket seg inn, eller om face er totalt klikk!!!?I løpet av de siste to ukene har det kommet inn 22 venneforespørsler som er godkjente!!! Aldri opplevd dette tidligere, og fremdeles ryr det inn! Er snar med å slette alle sammen, men hva kan ha skjedd?Vil slette hele faenskapet, er jo ikke trygt en plass dette!Takk og pris for at jeg aldri har lagt ut bilder av barna, og kun har 1 bilde av meg selv- hvor jeg ikke er gjenkjennbar :D Anonymous poster hash: 2c08e...979
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 jeg vet ikke, men eksen min opplevde det samme. Plutselig hadde folk godkjent venneforespørsler han ikke hadde sendt. Han bytta passord, og jeg mener at det hjalp, men det kan jo også ha vært tilfeldig.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Virus!!!! Vet du hvordan jeg kan få fikset opp i det? :-/ Hi Anonymous poster hash: 2c08e...979
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Virus! Anonymous poster hash: 1618e...85e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Facebook ordner ogmstyrer selv, hvis de ikke liker en av meldingene du har sendt til en person der, sletter de den. Best å kutte ut hele greia.... Anonymous poster hash: b3ae9...c92
Gjest ronja røverdatter Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Det kan være et virus eller i alle fall noe annet tøys som er lurt å bli kvitt. Logg av Facebook og logg på igjen fra en annet enhet enn den du bruker til vanlig og skift passordet og kryss av for at du skal logge av alle enheter. Så kjører du en total virusscan og sjekk av enhetene du har brukt. Sjekk også om det finnes filer eller andre mystiske ting som ikke skal være der. Når du har gjort det, kan du logge på igjen med det nye passordet på de enhetene du pleier å bruke.
Gjest Antarctica Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Facebook ordner ogmstyrer selv, hvis de ikke liker en av meldingene du har sendt til en person der, sletter de den. Best å kutte ut hele greia....Anonymous poster hash: b3ae9...c92 Nå nei du - hvis du har fått noe slettet er det nok av helt andre grunner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå