Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 En gjeng gode venninner skal møtes på helgetur om en liten stund. Vi skal kose oss med shopping, byvandring og en fest. Jeg har kjøpt en pokal jeg tenkte jeg kunne ha som en slags premie. Noen ideer til hva som kunne brukes som kriterie? #1 shopper Beste festløve Kommer ikke på noe mer! Hjelp meg gjerne Anonymous poster hash: ddee4...3d6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Gladlaks Omsorg Morsom Men er jo en fare for surmuling her da vil jeg si Anonymous poster hash: fbeff...4bc
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Gladlaks Omsorg Morsom Men er jo en fare for surmuling her da vil jeg si Anonymous poster hash: fbeff...4bc Huff ja, jeg mistenker det kanskje ikke finnes noe tema som ikke gir sjalusi eller misunnelse Nå er vi voksne alle sammen da, men likevel. Synd vi ikke skal ha noen skikonkurranse Anonymous poster hash: ddee4...3d6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Når vi har jentekvelder, har vi av og til en "regel" om at den som nevner mann og barn må ta seg en shot. Dette fordi vi ønsker å prate om noe annet, og at det er kjedelig i lengden for de som ikke har mann og barn. Kanskje den som nevner mann og barn færrest ganger kan få pokalen? Anonymous poster hash: 06696...02f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Flittigste Facebook bruker 😜 Anonymous poster hash: d2c6f...d35
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Når vi har jentekvelder, har vi av og til en "regel" om at den som nevner mann og barn må ta seg en shot. Dette fordi vi ønsker å prate om noe annet, og at det er kjedelig i lengden for de som ikke har mann og barn. Kanskje den som nevner mann og barn færrest ganger kan få pokalen? Anonymous poster hash: 06696...02f Alle har mann og flere barn, så dette skal være en husmorweekend fri for slikt for oss Mistenker likevel at barn blir nevnt da ikke alle kjenner hverandre(bare jeg som kjenner alle), blir litt "bli kjent" helg for noen. Så regner med den må utgå. Men god ide for de som kjenner hverandre veldig godt da! HI Anonymous poster hash: ddee4...3d6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Flittigste Facebook bruker Anonymous poster hash: d2c6f...d35 Ikke alle som har HI Anonymous poster hash: ddee4...3d6
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Den som holder seg lengst tid unna snap/facebook/instagran etc.. Det er et lite irritasjonsmoment når vi har jentehelger...noen MÅ bare tagge ditt og datt og sene snap hit og dit. Blir gal!! Anonymous poster hash: 1ad2e...910
Iiiiik Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Den som kom mest for sent til sommerfesten, hun som har hatt flest syktbarndager, hun som har flest sko, hun som møtte dårligst kledd til utedagen. Kort sagt - ta utgangspunkt i felles opplevelser gjennom året.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Den som holder seg lengst tid unna snap/facebook/instagran etc.. Det er et lite irritasjonsmoment når vi har jentehelger...noen MÅ bare tagge ditt og datt og sene snap hit og dit. Blir gal!! Anonymous poster hash: 1ad2e...910 SUPERT forslag! Jeg er så lut lei folk som må sitte og trykke på den tlf hele tiden....Tagg meg her og tagg meg der...Folk har et skremmende behov for å bli sett hele tiden. Anonymous poster hash: fc14d...228
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Den som holder seg lengst tid unna snap/facebook/instagran etc.. Det er et lite irritasjonsmoment når vi har jentehelger...noen MÅ bare tagge ditt og datt og sene snap hit og dit. Blir gal!! Anonymous poster hash: 1ad2e...910 SUPERT forslag!Jeg er så lut lei folk som må sitte og trykke på den tlf hele tiden....Tagg meg her og tagg meg der...Folk har et skremmende behov for å bli sett hele tiden. Anonymous poster hash: fc14d...228 Ja det er skikkelig slitsomt!! Begynner å bli et par tiår siden vi var fjortiser også 😱 Anonymous poster hash: 1ad2e...910
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Den som holder seg lengst tid unna snap/facebook/instagran etc.. Det er et lite irritasjonsmoment når vi har jentehelger...noen MÅ bare tagge ditt og datt og sene snap hit og dit. Blir gal!! Anonymous poster hash: 1ad2e...910 SUPERT forslag!Jeg er så lut lei folk som må sitte og trykke på den tlf hele tiden....Tagg meg her og tagg meg der...Folk har et skremmende behov for å bli sett hele tiden. Anonymous poster hash: fc14d...228 Ja det er skikkelig slitsomt!! Begynner å bli et par tiår siden vi var fjortiser også Anonymous poster hash: 1ad2e...910 Jeg prioriterer vennetid med de som klarer å la mobilen ligge når vi er sammen. Å sende en mld eller to er jo selvsagt ok, men orker ikke bruke kvalitetstistid på folk som er mer tilstede i Facebook-verden... Anonymous poster hash: fc14d...228
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå