Gå til innhold

surrehode som tok feile piller!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr, nå er jeg irritert på meg selv! Er trøtt og fjern så istedenfor å ta kveldspillene med magnesium så tok jeg morgenpillene med omega3 og ritalin! (Har ADHD ja) Er tredje gang det skjer siden jeg begynte på ritalin, sist var i sommer. Har alle pillene i et dosett så jeg slipper å forskyne meg av flere bokser hver dag. Hvordan skal jeg få sove nå? Andre som har tatt feile medisiner sånn? Er vel ikke bare jeg? Måtte bare dele frustrasjonen med noen siden mannen ligger og snorker. God natt til denne kjerringa som sikkert blir liggende våken hele natta..

 

Anonymous poster hash: 26cba...159

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og for de som ikke skjønner hva jeg babler om så er Ritalin i slekt med koffein

 

Anonymous poster hash: 26cba...159

Skrevet

Værre om du hadde tatt feil av feks p-piller og Viagra? :)

 

Anonymous poster hash: 4950c...965

Skrevet

Ritalin er et amfetamin preparat som inneholder dexamfetaminsulfat som er den medisinske fformen for amfetamin! den virker altså på nøyaktig samme måte som det man får på gaten.. Spørsmålet er hvor mye man tar, da ritalin inneholder en ganske liten dose i forhold til feks metamina og det reine man får på gaten. Innholdet av amfetamin er veldig lavt men nok til å sammenlignes med en kanne kaffe. Derfor vil det påvirke søvn om matlyst mm.

 

Jeg har personlig aldri greid å sove med pillene i kroppen. Har gått over til metamina som er enda sterkere. Greier hverken å spise eller sove på de. Men spørsmålet er hvor lang halveringstid og hvor mange mg du har tatt? Om du har du gått på de lenge kan det være du er heldig og slipper våkennatt siden bivirkningene vil avta litt over tid.

 

Anonymous poster hash: 20a7a...8d1

Skrevet

Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld...

Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram ;)

 

Lik form på brettet og tablettene

Skrevet

Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld...

Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram ;)

 

Lik form på brettet og tablettene

Hahaha :P forebyggende?!

Skrevet

 

Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld...

Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram ;)

 

Lik form på brettet og tablettene

Hahaha :P forebyggende?!

 

Da får du ikke mark i alle fall :D

Skrevet

Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld...

Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram ;)

Lik form på brettet og tablettene

Hva fikk katten da? ;)

 

Anonymous poster hash: 4950c...965

Skrevet

Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld...

Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram ;)

 

Lik form på brettet og tablettene

 

Da går du i trolig inn i det nye året uten mark :P

 

 

HI - hvis du tar feil en annen gang så kan du kanskje prøve å kaste dem opp igjen hvis du merker det raskt?

(Sier jeg som ikke en gang greier å kaste opp når jeg har spysyka, men greier å holde igjen ;) ...hater å kaste opp!!!)

 

Anonymous poster hash: e57c3...ae0

Skrevet

Ritalin er et amfetamin preparat som inneholder dexamfetaminsulfat som er den medisinske fformen for amfetamin! den virker altså på nøyaktig samme måte som det man får på gaten.. Spørsmålet er hvor mye man tar, da ritalin inneholder en ganske liten dose i forhold til feks metamina og det reine man får på gaten. Innholdet av amfetamin er veldig lavt men nok til å sammenlignes med en kanne kaffe. Derfor vil det påvirke søvn om matlyst mm.

 

Jeg har personlig aldri greid å sove med pillene i kroppen. Har gått over til metamina som er enda sterkere. Greier hverken å spise eller sove på de. Men spørsmålet er hvor lang halveringstid og hvor mange mg du har tatt? Om du har du gått på de lenge kan det være du er heldig og slipper våkennatt siden bivirkningene vil avta litt over tid.

 

Anonymous poster hash: 20a7a...8d1

Nei Ritalin inneholder methylfenidat (el hvordan det skrives) det er ikke amfetamin men et stoff som ligner, akkurat som at begge de to stoffene ligner på koffein. Bare sjekk felleskatalogen og om du trykker på ATC nr til ritalin så vil du se at ritalin ikke ligger i kategorien amfetamin. Men det finnes adhd-medisin av amfetamin ja.

 

Jeg var trøtt så jeg sovnet fort men jeg våknet og lå våken i noen timer før jeg sovnet og sov bare et par timer til.

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 26cba...159

Skrevet

Værre om du hadde tatt feil av feks p-piller og Viagra? :)

 

Anonymous poster hash: 4950c...965

Går på p-piller men er i den pillefrie uken, hvis ikke hadde jeg tatt en p-pille i går kveld og :P Å ta feil av p-piller og viagra skal vel mye til om man er kvinne siden kvinner ikke bruker viagra

 

 

 

Anonymous poster hash: 26cba...159

Skrevet

Godt å se at jeg ikke er den eneste som surrer :P

 

HI

 

Anonymous poster hash: 26cba...159

Skrevet

 

 

Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld...

Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram ;)

Lik form på brettet og tablettene

 

Hahaha :P forebyggende?!

Da får du ikke mark i alle fall :D
Haha, ikke en mark på mils omvei ;)
Skrevet

 

 

 

Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld...

Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram ;)

Lik form på brettet og tablettene

Hahaha :P forebyggende?!

Da får du ikke mark i alle fall :D
Haha, ikke en mark på mils omvei ;)

 

I mils omkrets heter det.. :)

 

Anonymous poster hash: a3898...219

Skrevet

Siden du har gjort dette flere ganger ville jeg investert i en dosett til. Ha en på badet til kveldspillene og en på kjøkkenet til morgenpillen, så slipper du å ta feil igjen.



Anonymous poster hash: 0b58d...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...