Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Grrr, nå er jeg irritert på meg selv! Er trøtt og fjern så istedenfor å ta kveldspillene med magnesium så tok jeg morgenpillene med omega3 og ritalin! (Har ADHD ja) Er tredje gang det skjer siden jeg begynte på ritalin, sist var i sommer. Har alle pillene i et dosett så jeg slipper å forskyne meg av flere bokser hver dag. Hvordan skal jeg få sove nå? Andre som har tatt feile medisiner sånn? Er vel ikke bare jeg? Måtte bare dele frustrasjonen med noen siden mannen ligger og snorker. God natt til denne kjerringa som sikkert blir liggende våken hele natta.. Anonymous poster hash: 26cba...159
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Og for de som ikke skjønner hva jeg babler om så er Ritalin i slekt med koffein Anonymous poster hash: 26cba...159
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Værre om du hadde tatt feil av feks p-piller og Viagra? Anonymous poster hash: 4950c...965
Von Hertelhofen Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Du får lese ei bok da, siden du alikevel ikke får sove. Anbefaler denne: http://fagbokforlaget.no/?isbn=9788245010107
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Ritalin er et amfetamin preparat som inneholder dexamfetaminsulfat som er den medisinske fformen for amfetamin! den virker altså på nøyaktig samme måte som det man får på gaten.. Spørsmålet er hvor mye man tar, da ritalin inneholder en ganske liten dose i forhold til feks metamina og det reine man får på gaten. Innholdet av amfetamin er veldig lavt men nok til å sammenlignes med en kanne kaffe. Derfor vil det påvirke søvn om matlyst mm. Jeg har personlig aldri greid å sove med pillene i kroppen. Har gått over til metamina som er enda sterkere. Greier hverken å spise eller sove på de. Men spørsmålet er hvor lang halveringstid og hvor mange mg du har tatt? Om du har du gått på de lenge kan det være du er heldig og slipper våkennatt siden bivirkningene vil avta litt over tid. Anonymous poster hash: 20a7a...8d1
skinnfilla Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld... Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram Lik form på brettet og tablettene
Hønemor30 Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld... Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram Lik form på brettet og tablettene Hahaha forebyggende?!
anonymsuperbruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld... Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram Lik form på brettet og tablettene Hahaha forebyggende?! Da får du ikke mark i alle fall
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld... Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram Lik form på brettet og tablettene Hva fikk katten da? Anonymous poster hash: 4950c...965
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld... Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram Lik form på brettet og tablettene Da går du i trolig inn i det nye året uten mark HI - hvis du tar feil en annen gang så kan du kanskje prøve å kaste dem opp igjen hvis du merker det raskt? (Sier jeg som ikke en gang greier å kaste opp når jeg har spysyka, men greier å holde igjen ...hater å kaste opp!!!) Anonymous poster hash: e57c3...ae0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 Ritalin er et amfetamin preparat som inneholder dexamfetaminsulfat som er den medisinske fformen for amfetamin! den virker altså på nøyaktig samme måte som det man får på gaten.. Spørsmålet er hvor mye man tar, da ritalin inneholder en ganske liten dose i forhold til feks metamina og det reine man får på gaten. Innholdet av amfetamin er veldig lavt men nok til å sammenlignes med en kanne kaffe. Derfor vil det påvirke søvn om matlyst mm. Jeg har personlig aldri greid å sove med pillene i kroppen. Har gått over til metamina som er enda sterkere. Greier hverken å spise eller sove på de. Men spørsmålet er hvor lang halveringstid og hvor mange mg du har tatt? Om du har du gått på de lenge kan det være du er heldig og slipper våkennatt siden bivirkningene vil avta litt over tid. Anonymous poster hash: 20a7a...8d1 Nei Ritalin inneholder methylfenidat (el hvordan det skrives) det er ikke amfetamin men et stoff som ligner, akkurat som at begge de to stoffene ligner på koffein. Bare sjekk felleskatalogen og om du trykker på ATC nr til ritalin så vil du se at ritalin ikke ligger i kategorien amfetamin. Men det finnes adhd-medisin av amfetamin ja. Jeg var trøtt så jeg sovnet fort men jeg våknet og lå våken i noen timer før jeg sovnet og sov bare et par timer til. Anonymous poster hash: 26cba...159
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #12 Skrevet 31. desember 2014 Værre om du hadde tatt feil av feks p-piller og Viagra? Anonymous poster hash: 4950c...965 Går på p-piller men er i den pillefrie uken, hvis ikke hadde jeg tatt en p-pille i går kveld og Å ta feil av p-piller og viagra skal vel mye til om man er kvinne siden kvinner ikke bruker viagra Anonymous poster hash: 26cba...159
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #13 Skrevet 31. desember 2014 Godt å se at jeg ikke er den eneste som surrer HI Anonymous poster hash: 26cba...159
skinnfilla Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld... Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram Lik form på brettet og tablettene Hahaha forebyggende?! Da får du ikke mark i alle fall Haha, ikke en mark på mils omvei
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Jeg tok to av markkurpillene til kattene ,her en kveld... Trodde det var panodil , halvmørke og kjente meg fram Lik form på brettet og tablettene Hahaha forebyggende?! Da får du ikke mark i alle fall Haha, ikke en mark på mils omvei I mils omkrets heter det.. Anonymous poster hash: a3898...219
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Siden du har gjort dette flere ganger ville jeg investert i en dosett til. Ha en på badet til kveldspillene og en på kjøkkenet til morgenpillen, så slipper du å ta feil igjen. Anonymous poster hash: 0b58d...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå