GÃ¥ til innhold

mister man mensen med minipille ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

😃😃

 

Anonymous poster hash: 6a2ec...ff5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nesten ikke mensen. Andre blør hele tida, omtrent.

 

Anonymous poster hash: 62ac1...334

Skrevet

Går på Cerazette og håper det fortsetter uten mensen som nå nemlig 😃😋

 

Anonymous poster hash: 6a2ec...ff5

Skrevet

Det er individuelt. Noen småblør hele tiden, andre mister mensen helt.

Jeg var av de heldige og mistet mensen helt så lenge jeg gikk på Cerazette.



Anonymous poster hash: 5b349...d60
Skrevet

Jeg går på cerazette og har ikke hatt mensen på kanskje 4 år nå..

 

Blødde et par uker tror jeg når jeg begynte på de, og hadde en liiiten blødning en gang eller to noen måneder etterpå, siden har jeg ikke hatt noe som helst.



Anonymous poster hash: f684e...5c3
Skrevet

Jeg hadde ikke mensen på cerazette på lenge jeg ammet, men da vi avsluttet amming skjedde det noe med hormonene og jeg begynte småblø hele tiden. Spottet og blødde i hytt og pine måned etter måned, holdt ut i 4 måneder med slike blødninger før jeg sluttet.

 

Jeg hadde da ikke mensen fra jeg begynte med dem rett etter fødsel og frem til jeg sluttet amme da barnet var 11-12 mnd gammel.



Anonymous poster hash: f7d85...d1b
Skrevet

Noen misten mensen med minipillen, andre blør konstant av dem.
Er du blant de heldige som mister mensen, nyt det :)



Anonymous poster hash: 8122f...d54
Skrevet

Jeg mistet den delvis. Fikk mensen omtrent hver 4.måned med cerazette, og da var den omtrent dobbelt så kraftig, og noen dager mer langvarig, enn "vanlig". Skal begynne igjen på den etter barnet blir født. :-)

 

Anonymous poster hash: b3cc6...a21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...