Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Var til behandlingsmassasje i dag av nakke, skulder og brystparti. Ble utført kopping og i kveld ser jeg helt maltraktert ut! 4 store rundinger som både røde og blå på brystkassen, og tett i tett med blodutredelser på ryggen. Polo i morgen kveld eller:o Hvor lenge vil jeg se ut sånn? Anonymous poster hash: 5ce87...b4c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har prøvd kopping en noen ganger og på det lengste har det tatt 8-9 dager før alle merkene var helt borte. Anonymous poster hash: 05032...6b1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Det er ulike teorier rundt det med kopping. Men det å få så mye blåmerker, det mener jeg er helt unødvendig og en unødvendig belastning for kroppen. Det er ingen krise, men det er småblødninger i huden og dette må kroppen rydde opp igjen i ettertid. Man kan oppnå minst like gode resultater uten at pasienten får så mye blåmerker! At det kan skje en gang i blant at man kan lage et lite blåmerke eller noen småutredninger i huden, det er en sak, men når det blir så store blåmerker som du forteller om, HI, da er det brukt stort vakum og/eller koppene har stått på lenge på samme sted. Veldig unødvendig. I tillegg er det veldig uprofesjonelt av behandleren å ikke informere om at det kan bli blåmerker når man driver slik - spesielt dagen før nyttårsaften når de fleste pynter seg i tillegg. Det var en trend i Hollywood for noen år siden hvor masse kjendiser hadde vært til denne typen kopping - det gikk raskt over, for å si det slik. Mye av årsaken er at man får like gode og bedre resultater uten blåmerker. Hvor lang tid det tar før de går bort igjen, det vil være individuelt samt hvor store blødninger det har vært der blåmerkene er. I tillegg er det individuelle forskjeller. Du får ta utgangspunkt i hvor lang tid det normalt tar før større blåmerker går bort hos deg, HI. Hvilken type terapeut var du hos, HI? Anonymous poster hash: 8f23d...7d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå