Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Kokt kalkunkraft for første gang her, og det smaker skikkelig beskt. Må si jeg er skuffa nå. Hva har jeg gjort feil tro? Anonymous poster hash: 1e98b...a10
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Drit i krafta kokt på innmat, urk. legg kalkunen på en seng av lòk, epler og appelsiner i båter, og ha i en liter vann. Blir mye bedre kraft. Anonymous poster hash: 199cd...68e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Drit i krafta kokt på innmat, urk. legg kalkunen på en seng av lòk, epler og appelsiner i båter, og ha i en liter vann. Blir mye bedre kraft. Anonymous poster hash: 199cd...68e Tja, trodde det skulle bli god kraft av det jeg da og skulle lage ferdig sausen i dag, men det får jeg bare glemme tydeligvis.... Takk for tips. Anonymous poster hash: 1e98b...a10
HvittHus Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Bruk stekepose, og fyll kalkunen med godsaker. Sil kraften fra kalkunen i en kjele. Kok opp med maizena, rødvin og gjerne en slant ripssaft hvis du har.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Kort innpå, i tilfelle noen andre også lurer - den rare smaken forsvant da den hadde kjølt seg ned. Smakte helt vanlig kraft nå, så da bruker jeg den allikevel. Anonymous poster hash: 1e98b...a10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå