Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Det regner sidelengs og blåser som fy! Og enda værre skal det bli utover natta og i morgen. Sukk.... All den fine puddersnøen og kulda vi hadde. Stormer bort:( Flere som sitter inne med blinkende lys og ser ut på skitværet? Anonymous poster hash: 13499...633
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Ja, deilig å være inne masse levende lys, godt og varmt, og rødvin i glasset Anonymous poster hash: 17730...99b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Ja, deilig å være inne masse levende lys, godt og varmt, og rødvin i glasset Anonymous poster hash: 17730...99b God plan:) Kos deg! Julebrus og sjokolade her;) HI Anonymous poster hash: 13499...633
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå