Gå til innhold

Skitvær.no


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det regner sidelengs og blåser som fy! Og enda værre skal det bli utover natta og i morgen. Sukk....

All den fine puddersnøen og kulda vi hadde. Stormer bort:(

 

Flere som sitter inne med blinkende lys og ser ut på skitværet?

 

Anonymous poster hash: 13499...633

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, deilig å være inne masse levende lys, godt og varmt, og rødvin i glasset

 

Anonymous poster hash: 17730...99b

Skrevet

Ja, deilig å være inne masse levende lys, godt og varmt, og rødvin i glasset Anonymous poster hash: 17730...99b

God plan:) Kos deg!

 

Julebrus og sjokolade her;)

 

HI

 

Anonymous poster hash: 13499...633

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...