LilleMy- Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Hei! Jeg er en kvinne på 32 år som bor i Mandal. Min samboer og jeg flyttet hittil i sommer og har ikke blitt kjent med så mange enda. Han er offshore nå, og jeg lurer dermed på om det finnes noen jenter/kvinner med eller uten barn som ikke har noen å feire nyttår med? Vi har kjøpt oss et småbruk og har litt dyr/fjærkre. Har dermed lyst til å være hjemme for å være sikker på at de har det bra i morgen kveld. Dersom noen skulle ha lyst til å ha en rolig nyttårsfeiring (men med noen få bobler i glasset) sammen med meg og våre dyr, hadde det vært koselig!! Overnatting er bare koselig dersom det er behov for det:-) Håper å høre fra noen, send gjerne pm:-)
sug lut Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 For en hyggelig invitasjon, håper du får fin respons på den. God feiring uansett, det høres helt nasjonalromantisk ut å feire på småbruket ditt!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Så hyggelig, hadde vi ikke hatt dyr selv som vi må være hjemme med hadde det vært fristende å komme Håper dere får hyggelig besøk og en fin feiring! Anonymous poster hash: d7d8b...640
LilleMy- Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2014 Glemte å nevne at vi dessverre ikke har barn, men er prøvere og dermed henger jeg litt her inne. Det krevde litt mot å legge ut denne posten, men har full tro på at den som intet våger intet vinner, så lenge en bruker litt sunn fornuft:-)
LilleMy- Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 30. desember 2014 Glemte å nevne at vi dessverre ikke har barn, men er prøvere og dermed henger jeg litt her inne. Det krevde litt mot å legge ut denne posten, men har full tro på at den som intet våger intet vinner, så lenge en bruker litt sunn fornuft:-) Vet ikke hvordan jeg skal redigere innlegg jeg, men er litt sullete og glemte (noe igjen) å skrive at alder har absolutt ingenting å si og at jeg vet jeg er lovlig sent ute;-)
skjotta Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Kikket inn her for å se om det var noen jeg kunne invitert til å feire med oss 😉 vi er desverre også "heimebundne" i morgen med små barn og katt og hele sulamitten, men hadde du villet ville du vært velkommen hos oss 😁
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Så koselig hi, flott initiativ Hadde jeg vært tøffere, og det var litt nærmere, så skulle jeg jammen meg ha hoppet på Anonymous poster hash: 42c9d...379
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå