Gå til innhold

Vondt i hodet hele døgnet hver dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte for 9 uker siden og har vært plaget med hodepine konstant i ca.6 uker nå...jeg holer på å bli gæren!

Jeg delammer, jeg drikker nok(tror jeg da...), spiser helt ok og føler jeg gjør alt riktig, men hva s*****kommer den hodepina fra!?!

Føler meg svimmel i tillegg..........det skal jo ikke være slik:-(

Anonymous poster hash: e3fec...955
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt problemer med det samme etter alle mine fødsler. Men for meg varte det ikke like lenge. Kanskje 4-5 uker.

Anonymous poster hash: b49f7...707

Skrevet

Det kan være en infeksjon. Ville tatt kontakt med legen. Min første tanke var at ikke alt etter fødsel kom ut, og har laget infeksjon. Det kan skje, men vet ikke hvor vanlig eller farlig/ufarlig det er.

Uansett hva det er, er det nok lurt å ta en tlf til legen. Kanskje du mangler et vitamin. Eller kanskje du drikker for lite, selv om du ikke tror det selv.

Anonymous poster hash: a3a72...71c
Skrevet

infeksjon?hvor da?Skal man reagere med å få hodepine da??:-S og etter noen uker?hum...ikke vet jeg....

morkaka var hel og fin...........

og til deg som hadde det etter alle dine fødsler: kom det rett etter fødsel eller en tid etterpå?

Skrevet

Dra til legen for å utelukke infeksjon. Du bør også sjekke om du har jern- eller vitaminmangel.

Skrevet

Tipper du sitter og spenner skuldrene når du ammer... ;)

Anonymous poster hash: 29376...645

Skrevet

infeksjon?hvor da?Skal man reagere med å få hodepine da??:-S og etter noen uker?hum...ikke vet jeg....

morkaka var hel og fin...........

og til deg som hadde det etter alle dine fødsler: kom det rett etter fødsel eller en tid etterpå?

Det kom relativt raskt. Etter noen dager mener jeg å huske.

Anonymous poster hash: b49f7...707

Skrevet

Kompisen til mannen min er naprapat og han sier at alle nye mødre burde ta en behandling fordi både svangerskapet, fødselen, ammingen og bæringen av babyen påvirker særlig rygg og nakke veldig.... Siden spenninger og muskelknuter i nakken gjerne gir hodepine holder jeg en knapp på at du trenger en behandling hos naprapat eller kiropraktor.

Anonymous poster hash: 1806e...6d5
Skrevet

kan godt hende jeg spenner skuldre/nakke, men har bare vondt i selve hodet:-( uff bare syter nå jeg, men det går ut over hele dagen min og familien....tar på å ha det døgnet rundt i tillegg til andre ting...

nå virker jeg sikker teit, men HVOR kan man ha infeksjon når jeg bare har vondt i hodet...?:S

Skrevet

Infeksjon kan gi hodepine, eller at man i tilfeller utvikler hjernebetennelse på grunn av infeksjon (jeg tror ikke det er så vanlig, og da hadde du nok vært plaget enda mer, men jeg er absolutt ikke helsepersonell). Er derimot ikke uvanlig at for eksempel vitaminmangel gir hodepine, har blant annet lest forskning på at vitamin D-mangel kan være forbundet med hyppigere migrene/hodepine. Mange sliter med vitamin D-mangel uten å være klar over det.

Skrevet

Fødte du vaginalt? Fikk du epidural? Kan man få hodepine av det, eller er det kanskje kun ved spinal? Hadde tatt kontakt med lege! Hvor i hodet sitter smerten? Er den pulserende? Hadde også sjekket meg hos en kiropraktor! God bedring! Er helt jævlig!!!

Anonymous poster hash: 5f7c0...5a0

Skrevet

Du skal komme deg til lege å få en CT sv hodet ditt snarest. Det kan være uskyldig men det kan også være langt mer alvorlige ting som kreft i hjernen eller rumpe cerebri som det også heter.

Anonymous poster hash: 09e83...d1e

Skrevet

brukte ingenting smertestillende så er ikke i forbindelse med det...:-S

ja du kan tro jeg har tenkt de skumleste tankene her:-( men fikk et _beroligende_svar hos lommelegen, MEN jeg har fått legetime i begynnelsen av året så jeg får bare vente......

men skal det ikke mye til for å få mr/ct???Har prøvd på det før ved annen skade........

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg går stadig til kiropraktor. Hun finner punkter jeg har vondt på som jeg ikke vet om selv. Jeg har vondt på høyre siden mens låsningen sitter på vestre. Det kan godt være en låsning i nakken som gjør det, har du prøvd å trykke på nakken selv? Kjenne om du finner noe?

Skrevet

ja har prøvd å kjent litt, men finner ikke noe....mannen min har også prøvd å massert meg, men finner ikke noe punkter hvor det gjør særlig vondt....:-S uff kjenner jeg blir litt stressa her...

Skrevet

Hadde du en rask fødsel? Man kan få en lignende stresshodepine av det, kan vare i mange uker:(

Anonymous poster hash: a70fb...68a

Skrevet

ca.5 timer fra de tok vannet til babyen var ute...........pressriene varte ikke så lenge, husker ikke helt:P men hodepina kom jo ikke før 3 uker etterpå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...