Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #51 Skrevet 31. desember 2014 Mitt største ønske kommer nok ikke til å bli oppfylt i 2015, kanskje aldri, men allikevel så ønsker jeg det hver eneste år. Mitt største ønske er at min elskede datter klarer å snakke slik vi forstår henne og slik hun kan gjøre seg forstått. Det er så forferdelig vondt å tenke på at jeg ikke kan ha en samtale med min datter på 7,5 år, fordi hun ikke forstår hva jeg sier, siden hun er utviklingshemmet. Ellers ønsker jeg at hun fortsetter å utvikle seg, selvom det går veldig sakte. Ønsker også at mitt andre barn får et fantastisk år, med mye glede:) Jeg ønsker at jeg skal klare å gå ned litt i vekt også håper jeg at jeg blir gravid i løpet av høsten Anonymous poster hash: 9e14d...e6e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #52 Skrevet 31. desember 2014 At mamma ikke dør og at samboer blir snillere med meg og slutter å kalle meg dum hele tiden. Og at han skal begynne å like vårt eldste barn. Anonymous poster hash: 499c5...65a Da er mitt ønske for 2015 at du kaster ut samboerfjolset! Anonymous poster hash: bf257...35a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #53 Skrevet 31. desember 2014 Ny drømmejobb, huskjøp, Ring på finger:-) Anonymous poster hash: cb1b2...041
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #54 Skrevet 31. desember 2014 Å bli frisk, få en godt betalt jobb jeg trives med og føle at livet er på stell Anonymous poster hash: 5e0c5...ff2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå