Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Vil at den skal smake deilig! Anonymous poster hash: e7d30...dfc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Brunsukker etter smak og hell whisky over. Ha kaffe i. Håndpisk kremfløte med brunsukker i nesten til krem og legg forsiktig på toppen. Drikkes gjennom kremen, IKKE med sugerør og skal ikke røres i... Anonymous poster hash: 7ebe0...a01
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Tillater meg å dele en tysk variant med deg. Den heter "Pharisäer" Her byttes whiskey ut med brun rom. Ved å toppe brun rom og varm sjokolade med krem får du en "Tote Tante" (Død tante). Kjempegodt
Pretty woman Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 (endret) 4 cl Jameson whiskey (eller en annen), candystang er best (eller brunt sukker) og kaffe. Toppes med krem( best fra boks) og ha cappochinodryss over. Kan også legge 2-3 kaffebønner oppå Denne skal stå til den 'deler' seg, så røre til candystangen er oppløst. Lykke til! Denne er såååå god 4 cl Jameson whiskey (eller en annen), candystang er best (eller brunt sukker) og kaffe. Toppes med krem( best fra boks) og ha cappochinodryss over. Kan også legge 2-3 kaffebønner oppå Denne skal stå til den 'deler' seg, så røre til candystangen er oppløst. Drikkes med sugerør-skje, eller sugerør. Lykke til! Denne er såååå god Endret 30. desember 2014 av Pretty woman
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Kaffe, Baileys og Jameson. Mmmm <3 Anonymous poster hash: 08a29...f5a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Brunsukker etter smak og hell whisky over. Ha kaffe i. Håndpisk kremfløte med brunsukker i nesten til krem og legg forsiktig på toppen. Drikkes gjennom kremen, IKKE med sugerør og skal ikke røres i... Anonymous poster hash: 7ebe0...a01 Jeg skriver hvordan en ekte Irish Coffee lages... det andre er egne varianter. Du regulerer søthet med sukker etter hva du liker. Anonymous poster hash: 7ebe0...a01
Pretty woman Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Brunsukker etter smak og hell whisky over. Ha kaffe i. Håndpisk kremfløte med brunsukker i nesten til krem og legg forsiktig på toppen. Drikkes gjennom kremen, IKKE med sugerør og skal ikke røres i...Anonymous poster hash: 7ebe0...a01 Jeg skriver hvordan en ekte Irish Coffee lages... det andre er egne varianter. Du regulerer søthet med sukker etter hva du liker.Anonymous poster hash: 7ebe0...a01 Det er mange varianter av "ekte" Irish Coffee .......
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Brunsukker etter smak og hell whisky over. Ha kaffe i. Håndpisk kremfløte med brunsukker i nesten til krem og legg forsiktig på toppen. Drikkes gjennom kremen, IKKE med sugerør og skal ikke røres i... Anonymous poster hash: 7ebe0...a01 Jeg skriver hvordan en ekte Irish Coffee lages... det andre er egne varianter. Du regulerer søthet med sukker etter hva du liker. Anonymous poster hash: 7ebe0...a01 Ikke for å pirke, men skal du lage irish coffee bør du vel helst bruke whiskey ;-) Anonymous poster hash: 24c3e...b9f
BareMas Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Brunsukker etter smak og hell whisky over. Ha kaffe i. Håndpisk kremfløte med brunsukker i nesten til krem og legg forsiktig på toppen. Drikkes gjennom kremen, IKKE med sugerør og skal ikke røres i... Anonymous poster hash: 7ebe0...a01 Jeg skriver hvordan en ekte Irish Coffee lages... det andre er egne varianter. Du regulerer søthet med sukker etter hva du liker. Anonymous poster hash: 7ebe0...a01 Det er lurt å ha kaffen i før whiskeyen, det er lettere å røre ut sukker i varmt fremfor kald.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Tillater meg å dele en tysk variant med deg. Den heter "Pharisäer" Her byttes whiskey ut med brun rom. Ved å toppe brun rom og varm sjokolade med krem får du en "Tote Tante" (Død tante). Kjempegodt Takk! Skal legge denne på minnet. Har dessverre ikke brun rom. Er polet åpent i morgen? 😉 Det vet du sikkert😃 Anonymous poster hash: e7d30...dfc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Takk, damer! Dette blir nok bra😊 Anonymous poster hash: e7d30...dfc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Tillater meg å dele en tysk variant med deg. Den heter "Pharisäer" Her byttes whiskey ut med brun rom. Ved å toppe brun rom og varm sjokolade med krem får du en "Tote Tante" (Død tante). Kjempegodt Takk! Skal legge denne på minnet. Har dessverre ikke brun rom. Er polet åpent i morgen? Det vet du sikkert Anonymous poster hash: e7d30...dfc Polet er stengt alle 'aften'er. Anonymous poster hash: e74c1...e13
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Tillater meg å dele en tysk variant med deg. Den heter "Pharisäer" Her byttes whiskey ut med brun rom. Ved å toppe brun rom og varm sjokolade med krem får du en "Tote Tante" (Død tante). Kjempegodt Takk! Skal legge denne på minnet. Har dessverre ikke brun rom. Er polet åpent i morgen? 😉 Det vet du sikkert😃 Anonymous poster hash: e7d30...dfc Haha ... Tror ikke det, men jeg har en flaske "Hansen" stående - bare kom innom så skal jeg lage "Pharisäer" til deg. Ta med en kartong laktoseredusert kremfløte så er vi i boks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå