Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Skjønner det er flere av dere her inne. Forstår ikke hvordan dere klarer det?! Og det kan da umulig være bra for et så lite barn? Min er 15 mnd og jeg hadde ALDRI latt barnet mitt være så mye borte fra meg dersom vi skulle gått fra hverandre. Hadde til og med hatt problemer med annenhver helg f.eks. Anonymous poster hash: 8c2b5...ed6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Tror neppe det er "en del" som gjør det altså, ekspertene er jo veldig enig i at dette ikke er anbefalt i det hele tatt og kan skade barnet for livet. Tror ikke det er så mange som går mot de anbefalingene selv om det sikkert er noen... Anonymous poster hash: 0bf39...9dc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Skader annahver helg også 1 åringer? For det vil jo far få medhold i i en rettssak .. Anonymous poster hash: 70753...654
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Skader annahver helg også 1 åringer? For det vil jo far få medhold i i en rettssak .. Anonymous poster hash: 70753...654 Nei, annenhver helg får heller ikke medhold i retten for ettåringer. Det anbefaler ikke to overnattinger etter hverandre før de er litt eldre.... Anonymous poster hash: 0bf39...9dc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Sønnen min på 3 år hadde det ikke funket for! Han reagerer sterkt bare faren har han annenhver helg.Som barnehagen sier så virker det som småen føler seg forlatt av meg når han er hos faren,å dermed "hevner" seg med å være stygg med meg når han kommer tilbake.Virker ikke som han skjønner at mamma kommer tilbake etter helgen.Så derfor er det skremmende at barnefar truer med å gå rettens vei for å få barnet 50/50,hver gang han er sint på meg. Anonymous poster hash: de9dc...13b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Hos oss har vi han en dag hver i helgen. Jeg lørdag og far søndag, neste helg bytter vi dag. Han overnatter dermed hos far ei natt hver helg. Ellers henter far han to dager hver uke i barnehagen og leverer han til meg en time før legging. Han sover hos meg alle hverdager. Far slutter tidlig de to dagene i uken og jobber inn dette de andre dagene. Dette fungerer kjempefint for både oss og gutten. Far forguder gutten og gutten forguder far. De fortjener begge å ha mulighet til å bygge et godt forhold. Den ene dagen hver helg får de ro sammen hjemme hos far. Far vil ikke være en pappa med bare lek og moro et par timer i uka, han vil være en skikkelig pappa. Vi bor 5 min i gåavstand til hverandre og samarbeider godt. Begge vil gutten det beste så må endringer til etterhvert erdet ok. Jeg skjønner ikke fedre som går med på å se barna sine et par timer i uka, er de ikke glade i barna sine? Hvordan skal barna bli trygge på pappa? Jeg er kanskje heldig for far til gutten er moden og ansvarsbevist og setter gutten først de dagene han har han! Han får stell, sunn mat og vi samarbeider godt om rutiner og regler. En kveld hver måned spiser vi tre middag sammen hos meg og når gutten er lagt snakker vi om neste måned, nye ting, familiesammenkomster, helsestasjon og andre viktige ting begge må vite. Anonymous poster hash: 0372f...d53
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Hos oss har vi han en dag hver i helgen. Jeg lørdag og far søndag, neste helg bytter vi dag. Han overnatter dermed hos far ei natt hver helg. Ellers henter far han to dager hver uke i barnehagen og leverer han til meg en time før legging. Han sover hos meg alle hverdager. Far slutter tidlig de to dagene i uken og jobber inn dette de andre dagene. Dette fungerer kjempefint for både oss og gutten. Far forguder gutten og gutten forguder far. De fortjener begge å ha mulighet til å bygge et godt forhold. Den ene dagen hver helg får de ro sammen hjemme hos far. Far vil ikke være en pappa med bare lek og moro et par timer i uka, han vil være en skikkelig pappa. Vi bor 5 min i gåavstand til hverandre og samarbeider godt. Begge vil gutten det beste så må endringer til etterhvert erdet ok. Jeg skjønner ikke fedre som går med på å se barna sine et par timer i uka, er de ikke glade i barna sine? Hvordan skal barna bli trygge på pappa? Jeg er kanskje heldig for far til gutten er moden og ansvarsbevist og setter gutten først de dagene han har han! Han får stell, sunn mat og vi samarbeider godt om rutiner og regler. En kveld hver måned spiser vi tre middag sammen hos meg og når gutten er lagt snakker vi om neste måned, nye ting, familiesammenkomster, helsestasjon og andre viktige ting begge må vite. Anonymous poster hash: 0372f...d53 Glemte å si han var 1,5 år da vi startet dette og er nå to år. En trygg og glad gutt som stortrives sammen med begge foreldrene sine! Anonymous poster hash: 0372f...d53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå