Fisken2012 Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Var på tidlig ultralyd i dag pga tidligere flere MA. Ut i fra forrige mens skulle jeg vært 7+1 i dag. På ultralyd så gynekologen kun en forstørret livmor, men ikke noe fosteranlegg. Hun sa det så ut som ca 5-6 uker, ikke 7 uker, eller at det kunne dreie seg om en såkalt blighted ovum. Noen som har opplevd noe lignende? Og har positive opplevelser? Jeg hadde sist mens 10 november, og ut i fra det skulle jeg vært 7+1 i dag. Pleier vanligvis å kjenne det godt når jeg har eggløsning, men kjente ikke noe denne gangen da jeg ut i fra beregninger skulle hatt eggløsning. I tidligere svangerskap har jeg fått veldig tidlige positive g-tester, men denne gangen fikk jeg svake tester til over ikm, og fikk først knall positiv test 1 ukes tid etter ikm. Jeg har symtomer, skikkelig vondt bekken (hatt tidlig bekkenløsning i tidligere svangerskap), ømme pupper, veldig sulten og noen ganger småkvalm. Hva tenker dere?
Augustfrua Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Hei, Jeg har desverre ingen positive erfaringer å dele, men hadde en BO tidligere i høst. Hadde selv en del symptomer (ømme bryst, trøtt), men var ikke kvalm. Kroppen produserer HcG til tross, og derfor kan det gå lenge før det oppdages. Har hørt om flere som har trodd de har BO, men som ved Hcg måling og senere ul har funnet en fin spire - håper dette er tilfellet med deg klem
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Hvordan går det med deg? Jeg opplevde det i går, men jeg er mest sannsynlig under 5 uker på vei (håper). Time på sykehuset om 1 uke. Det blir en lang uke i uvisshet. Hgc stiger, men litt sakte. Forvirrende :-/ ny Anonymous poster hash: 30b30...e3d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Jeg opplevde BO. Oppdaget på ultralyd uke 9+ 2 etter mine beregninger. Jeg gikk på ultralyd privat fordi jeg bare visste at noe ikke stemt. Så dessverre ikke noe positivt herfra Anonymous poster hash: ee08d...5ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå