Gå til innhold

Noen som har hatt tom livmor på tidlig ultralyd??


Fisken2012

Anbefalte innlegg

Var på tidlig ultralyd i dag pga tidligere flere MA. Ut i fra forrige mens skulle jeg vært 7+1 i dag. På ultralyd så gynekologen kun en forstørret livmor, men ikke noe fosteranlegg. Hun sa det så ut som ca 5-6 uker, ikke 7 uker, eller at det kunne dreie seg om en såkalt blighted ovum.

 

Noen som har opplevd noe lignende? Og har positive opplevelser?

 

Jeg hadde sist mens 10 november, og ut i fra det skulle jeg vært 7+1 i dag. Pleier vanligvis å kjenne det godt når jeg har eggløsning, men kjente ikke noe denne gangen da jeg ut i fra beregninger skulle hatt eggløsning. I tidligere svangerskap har jeg fått veldig tidlige positive g-tester, men denne gangen fikk jeg svake tester til over ikm, og fikk først knall positiv test 1 ukes tid etter ikm.

 

Jeg har symtomer, skikkelig vondt bekken (hatt tidlig bekkenløsning i tidligere svangerskap), ømme pupper, veldig sulten og noen ganger småkvalm.

 

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aller først. Jeg har lest om mange solskinns historier med andre som har vært til tidlig UL og tom fostersekk. 

 

Jeg for min del har ingen solskinns historie. Kom til tidlig UL (6+4) og gledet oss til å forhåpentligvis se et hjerte som slår. Det som møter oss er en tom fostersekk. Jeg hadde alle symptomer, normal stigende HCG og ingen blødning. Var tilbake til UL etter en uke og den var dessverre fortsatt tom. Da ble det sykehuset, for å få det overstått. 

 

Håper inderlig at du er en av de som kommer på UL og at det er noe der likevel. Ønsker deg all lykke til :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) så trist at du måtte oppleve BO :(

 

Jeg har begynt å blø bittelitt, og graviditetssymptomene er mer eller mindre borte. I tillegg tok jeg en CB med ukesindikator i dag, og den viste 2-3 uker....men det viste den for nesten 2 uker siden også. Så håpet er ute for meg. Håper nå at kroppen rydder opp selv....orker ikke innleggelse på sykehus...har 2 medisinske aborter og 2 utskrapninger bak meg :(

 

Håper det fikses fort, for vi vil gjerne prøve igjen. Er du fortsatt prøver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar :) så trist at du måtte oppleve BO :(

 

Jeg har begynt å blø bittelitt, og graviditetssymptomene er mer eller mindre borte. I tillegg tok jeg en CB med ukesindikator i dag, og den viste 2-3 uker....men det viste den for nesten 2 uker siden også. Så håpet er ute for meg. Håper nå at kroppen rydder opp selv....orker ikke innleggelse på sykehus...har 2 medisinske aborter og 2 utskrapninger bak meg :(

 

Håper det fikses fort, for vi vil gjerne prøve igjen. Er du fortsatt prøver?

Huff, det er så uendelig vondt å miste. :( Tenker på deg.   Vi har et Blastocyst på frys som vi skal sette inn nå i Januar om det overlever opptiningen. Om jeg skulle få positiv test igjen, så kommer jeg til å være engstelig for å miste igjen. Jeg er akkurat fyllt 41 år, så tiden begynner renne ut også.

Har en MA og en BO  har 3 barn. Minste er 10 år. IVF forsøk nå, da jeg har vært så utrolig dom sterilisert meg etter jenta på 10 år kom til verden.  Ble skilt og det kom en fantastisk mann inn i livet mitt som ikke har barn fra før.

 

Ønsker deg masse masse lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :)

 

Da blir januar spennende for dere!! Krysser fingrene for at dere lykkes!! :)

 

Jeg er 39, og vi har to barn fra før, yngste er 6 år.

 

Jeg er veldig redd i mine svangerskap, så skjønner deg godt der. Det er nesten slik at jeg ikke klarer å ta graviditeten innover meg, og må nok over 20 uker før jeg vil føle meg sånn nogenlunde trygg. Men kanskje vi er så heldige å får følge hverandre fra neste prøveperiode da?

 

Hvor i landet holder du til forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen :)

 

Da blir januar spennende for dere!! Krysser fingrene for at dere lykkes!! :)

 

Jeg er 39, og vi har to barn fra før, yngste er 6 år.

 

Jeg er veldig redd i mine svangerskap, så skjønner deg godt der. Det er nesten slik at jeg ikke klarer å ta graviditeten innover meg, og må nok over 20 uker før jeg vil føle meg sånn nogenlunde trygg. Men kanskje vi er så heldige å får følge hverandre fra neste prøveperiode da?

 

Hvor i landet holder du til forresten?

Sender deg en melding jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er redd

 

jeg fikk vite på legevakten at jeg var gravid, hadde så utrolig magesmerter, vondt når jeg tisset og nedentil hele tiden. Så jeg blei sendt opp på kk på Haukeland for sjekk, de var redd for utenfor livmoren. Mem det var for tidlig å si. 3 dager seinere så blødde jeg og fikk panikk ringt de og fikk komme opp, de sa at det var normalt å blø litt. Men jeg skal på kontroll 6 januar og jeg vet ike kor jeg skal gjøre av meg, jeg er så spent og redd. Vil vile det no, då skal vile om at det er utenfor livmoren eller inni. Blir nervevrak av og vente på bommen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...