Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Er over halvgått gravid og har hatt en fin periode etter et slitsomt 1.trimester. trøtt og utslitt. Men i dag toppet det seg for hormontrollet. Unger som lukker ørene for alle beskjeder og herjer rundt i huset og ler. Til vanlig har jeg en god porsjon tålmodighet, men jeg eier ikke humor når jeg er så sliten. Endte med at jeg slengte kosebamse og klut til treåringen i en stol og erklærte at NÅ drar mamma ut. For umulige unger orker jeg ikke mer av. Begge de minste ble helt hysteriske ig hang rundt beina mine. Tror mannen min også fikk seg et aldri så lite sjokk. Er vanligvis jeg som har den lengste strikken her i gården. Minste ble pakket i seng, mens nest yngste har jeg fått ordnet opp med og snakket med. Puh. Skal ikke være like enkelt bestandig. .. Anonymous poster hash: e7ed6...3ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå