Sint naken biltyv Skrevet 2. februar 2015 #76 Skrevet 2. februar 2015 Monajenten lurer jeg på hvor det ble av... Ellers så har jeg vært her i alt for mange år og lurer litt på barn av regnbuen og Zalo. Ellers så lurer jeg veldig på hvordan det gikk med mammaen til lille Micael som døde, følte så med den familien og har gråt mange tårer for deres tap tenker også på dem og han enda selv om dette er mange år siden nå. Hva skjedde med han gutten igjen? Har visst litt dårlig hukommelse😢
Berta The Housekeeper Skrevet 2. februar 2015 #77 Skrevet 2. februar 2015 Jeg savner cat68(tror jeg hun kalte seg), lykke fryd og twig. Synes også å huske godt februarprins og monajenta. Åh, cat ja! ♡ hun var så rettferdig og godhjertet. Hadde alltid lange gode svar. Håper alle har det greit.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #78 Skrevet 2. februar 2015 Jeg savner Northenlights og Vicky Pollard. Dere?😃 Anonymous poster hash: dc495...644 Savner?!? Kan vel ikke savne noen nick på et "dumt" forum. Har et liv utenom.... Anonymous poster hash: a98e1...8a1
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #79 Skrevet 2. februar 2015 Jeg savner Northenlights og Vicky Pollard. Dere?😃 Anonymous poster hash: dc495...644 Savner?!? Kan vel ikke savne noen nick på et "dumt" forum. Har et liv utenom.... Anonymous poster hash: a98e1...8a1 Og det beviser du ved å svare her? Du vet at vi er forskjellige? Noen knytter faktisk bånd her inne, noen liker en bruker pga måten å svare på. Noen har gitt en uforbeholden støtte. Eller så var det en som ga masse liv i forumet, som ga mye av seg selv. Dét er det lov å savne, selv om man ikke bor her inne Anonymous poster hash: 892ac...82d
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #80 Skrevet 2. februar 2015 Jeg savner cat68(tror jeg hun kalte seg), lykke fryd og twig. Synes også å huske godt februarprins og monajenta. Åh, cat ja! ♡ hun var så rettferdig og godhjertet. Hadde alltid lange gode svar. Håper alle har det greit. Cat er fortsatt her, hun er moderator Anonymous poster hash: 939fb...ad2
ZamZam Skrevet 2. februar 2015 #81 Skrevet 2. februar 2015 Monajenten lurer jeg på hvor det ble av... Ellers så har jeg vært her i alt for mange år og lurer litt på barn av regnbuen og Zalo. Ellers så lurer jeg veldig på hvordan det gikk med mammaen til lille Micael som døde, følte så med den familien og har gråt mange tårer for deres tap tenker også på dem og han enda selv om dette er mange år siden nå. Hva skjedde med han gutten igjen? Har visst litt dårlig hukommelse Han hadde en sykdom/misdannelse fra før han ble født og hun delte svangerskapet og kampen hans her på DiB. Vi var gravide samtidig så jeg hadde en liten baby litt eldre enn han da han døde. Kanskje det er derfor det rørte meg så veldig for ting virket så urettferdig, uansett så håper jeg det går bra med dem i dag.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2015 #82 Skrevet 2. februar 2015 Miryks Musemorb Pila Vicky P Anonymous poster hash: 823a6...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå