Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Vi har en 1 åring som må legges tidlig, så jeg har sagt at det er helt greit at mannen stikker på fest til kompisgjengen. Kan ikke si at jeg gleder meg, men tenker å drikke cola, spise kinamat og se serie eller film 😉 Andre? 😊 Kanskje noen har lyst å "chatte" litt privat i morgen som tidsfordriv?? Anonymous poster hash: b0c88...04c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg og toåringen min skal være alene og det gjør meg ingenting. Nyttårsaften er ikke noen big deal, men jeg hadde nok syns det var litt trist om mannen min ikke ville feire med meg (min mann er på jobb). Anonymous poster hash: 4f631...f23
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Hadde ikke latt min partner gå på fest! Dere har begge satt barn til verden. At mannen går på fest i stede for å være med familien er skammelig. Anonymous poster hash: bbed1...58b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Det var da voldsomt da 😕 Skammelig at han drar på fest når jeg har sagt det er greit? HI Anonymous poster hash: b0c88...04c
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Ååå...det hørtes deilig ut! Det vil jeg også! Anonymous poster hash: 1467d...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå