Gå til innhold

Har dere rollespill i sengen ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har mange forskjellige

Hvilke har dere ??

Anonymous poster hash: 3f71d...81b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan foregår rollespillet ?

Anonymous poster hash: 5c828...7b5

Skrevet

Ja 😊 Eller noe lignende 😜

Jeg liker at mannen ligger å tar på seg selv på soverommet, så kommer jeg inn å "tar han på senga" (bokstavelig talt 🙊🙈)

Og så har vi lekt lærer og elev.

Vi har også kjørt på avsides landevei på kvelden/natten hvor jeg har fått "problemer" med bilen og mannen har komt kjørende (i den andre bilen) for å hjelpe. Da har han liksom vært en fremmed som har krevd sex i skogen som betaling for hjelpen.

Er jeg som er mest gira på dette her. Kjekk tråd, kanskje jeg kan få noen gode tips 😀

Anonymous poster hash: 9c72f...bf1

Skrevet

Nei, aldri skjedd.

Anonymous poster hash: f4646...27c
Skrevet

Hi her

Vi leker også elev og lærer

Og at han voldtar meg 😋😆

Skrevet

Hi her

Vi leker også elev og lærer

Og at han voldtar meg 😋😆

Ja det blir på en måte "voldtekt" her også, ville bare ikke bruke det ordet for sårte sjeler 😜 Det tenner meg virkelig.

Dere må prøve 'motorstopp på landeveg' 😊

Skrevet

Åhåhåhåhå! Kjenner jeg ble veldig giret på "motorstopp på øde landevei!!!"

Vi leker mye at han tvinger meg. Mye straff og ydmykelse. Aner ikke hvorfor, men det tenner meg :S
Eller at vi liksom "kun er venner" og den ene prøver å forføre den andre som i utgangspunktet "ikke vil".

Ellers har vi en del kostymer.

Anonymous poster hash: 8e348...29a
Skrevet

Eee. Nei. Kunne aldri ALDRI klart å leve meg inn i noe sånt.

Anonymous poster hash: 86eae...549

Skrevet

Ja, vi leker at jeg finner en sametruse under senga...blir villt etter det...

Anonymous poster hash: b94a0...827

Skrevet

Hahaha!

Anonymous poster hash: 17a85...ba8

Skrevet

Ja Eller noe lignende

Jeg liker at mannen ligger å tar på seg selv på soverommet, så kommer jeg inn å "tar han på senga" (bokstavelig talt )

Og så har vi lekt lærer og elev.

Vi har også kjørt på avsides landevei på kvelden/natten hvor jeg har fått "problemer" med bilen og mannen har komt kjørende (i den andre bilen) for å hjelpe. Da har han liksom vært en fremmed som har krevd sex i skogen som betaling for hjelpen.

Er jeg som er mest gira på dette her. Kjekk tråd, kanskje jeg kan få noen gode tips

hahaha nå lo jeg høyt :D

Anonymous poster hash: 55cd3...58c

Skrevet

Sliter litt med å klare å leve meg inn i det. Føler det blir påtatt om jeg skal spille en rolle, f.eks skolejente eller en av de andre klassiske rollene. Men vi har litt tvang og dominanse, uten at det er direkte rollespill. Mer at jeg liker at han dominerer meg, eller motsatt, og da forteller vi hva den som domineres skal gjøre, eller rettere sagt kommanderer. Eller bare tar oss til rette og bruker den andre som vi ønsker. Det er utrolig opphissende for begge to. 

Forresten, jeg har en fantasi, og det er at mannen skal sjekke meg opp på byen. At vi møtes som fremmede, og tar oss tiden til å "bli kjent", ta noen drinker sammen, danse og flørte, og så dra på et hotellrom eller noe sånt og ha en skikkelig het natt. 

Anonymous poster hash: 4a84c...511
Skrevet

Hele tiden. Vår siste oppsetning av "Mens vi venter på Godot" var strålende.

Kjærestens tolkning av Vladimir var svært rørende.

Neste år blir det en oppsetning av vår egen tomannsutgave av "Vi tygger på tidens knokler".

Hmmm ... nei. Lite rollespill her, altså ;)

Skrevet

Neste år blir det en oppsetning av vår egen tomannsutgave av "Vi tygger på tidens knokler".

Jeg trodde du drev med duskedasking?

Skrevet

Jeg trodde du drev med duskedasking?

Godot med puppedusker :)

Skrevet

Gøy å høre at vi er flere !!

Hi

Skrevet

Jeg er egentlig for alt som heter rollespill, men må bare få sagt at som lærer (på ungdomstrinnet) så kjenner jeg at det vrenger seg inne i meg med en gang noen nevner "lærer og elev" som rollespill. Føler det skitner til det tillitsforholdet jeg har med elevene mine.

Ellers er det ikke noe som er mer turn-off på byen om jeg snakker med en ukjent fyr, som svarer noe slikt når han hører hva jobben min er; "Åh ja, du kunne nok lært meg en lekse eller to", eller "mmm, jeg har vært ulydig, hva vil du gjøre med det?" .

Får spy i munnen av slike.

Anonymous poster hash: cd7fd...6f2

Skrevet

Jeg er egentlig for alt som heter rollespill, men må bare få sagt at som lærer (på ungdomstrinnet) så kjenner jeg at det vrenger seg inne i meg med en gang noen nevner "lærer og elev" som rollespill. Føler det skitner til det tillitsforholdet jeg har med elevene mine.

Ellers er det ikke noe som er mer turn-off på byen om jeg snakker med en ukjent fyr, som svarer noe slikt når han hører hva jobben min er; "Åh ja, du kunne nok lært meg en lekse eller to", eller "mmm, jeg har vært ulydig, hva vil du gjøre med det?" .

Helt enig! Dævver skikkelig av det *grrr*

Skrevet

Det blir vel sikkert litt som "naughty nurse" for en sykepleier eller å skulle bli "voldtatt av en raner" som politi. Det er ikke så mange som liker å tenke på jobben sin som en sexlek, i alle fall ikke når den innebærer arbeid med barn, syke, kriminelle ol. Skjønner deg godt. 

Men for andre som ikke har den jobben så er det vel noe i fantasien som gjør at det kan være både pirrende og spennende. Og nettopp det at det ikke er virkelig for dem gjør at det går an. Tenker jeg. 

Skrevet

Har bare lekt rollespill en gang før og det var som 17åring eller noe. Da lekte jeg og daværende kjæreste at vi "tilfeldig" møttes på byen og dro hjem og hadde one night stand😉 Ellers lite frekt her i gården...

Anonymous poster hash: 84a78...b01

Skrevet

Det blir vel sikkert litt som "naughty nurse" for en sykepleier eller å skulle bli "voldtatt av en raner" som politi. Det er ikke så mange som liker å tenke på jobben sin som en sexlek, i alle fall ikke når den innebærer arbeid med barn, syke, kriminelle ol. Skjønner deg godt.

Men for andre som ikke har den jobben så er det vel noe i fantasien som gjør at det kan være både pirrende og spennende. Og nettopp det at det ikke er virkelig for dem gjør at det går an. Tenker jeg.

Jeg er spl og har naughty nurse kostyme. Funker som rakkeren det. Men har den bare på da. Ingen rollespill. Bare mannen som syns den er sexy😝

Anonymous poster hash: 20fd6...68b

Skrevet

Ja, vi leker at jeg finner en sametruse under senga...blir villt etter det...

Anonymous poster hash: b94a0...827

Lurer litt på hvordan disse sametrusene er! :D

Anonymous poster hash: 532e0...be4

Skrevet

Ja, vi leker at jeg finner en sametruse under senga...blir villt etter det...Anonymous poster hash: b94a0...827

Lurer litt på hvordan disse sametrusene er! :DAnonymous poster hash: 532e0...be4

Likte godt den klassiske "sametruse-tråden". Prøvde på moro skyld å google bilder av sametruse nå, men fikk bare opp småekle selfies av folk i undertøyet. Hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...