Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 inviterer et vennepar hit på middag imorgen? Middag, brettspill, litt vin og kanskje en film..? Samboeren er missfornøyd og vil helst at vi skal være mange og ha en real fest. Men vi har dessverre ikke mange venner. Har ingen barn heller, og er unge- så han mener det er tragisk. Altså, skulle helst hatt mange venner og gjerne felles venner, der vi kunne invitert til storlag. Men de fleste har jo gjerne andre venner/ familie igjen.. Pluss at jeg og samboeren har ytterst få felles venner. Han er fra en annen by og har lite venner her, mens mine venner er spredd over hele verden så å si. Vet ikke hva jeg vil med dette, men følte meg plutselig som en "taper"...... Anonymous poster hash: 4a7b8...b7b
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Å jeg hadde kost meg glugg i hjel hos dere :-D ikke tragisk i det hele tatt! Anonymous poster hash: 6e1fd...ef9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Jeg er voksen så jeg synes det er mer tragisk med de som er desperate etter party-party og fyll på nyttårsaften. Er man guttunge enda forstår jeg at man ser det annerledes. Anonymous poster hash: d07ff...eb9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Absolutt ikke tragisk! Jeg sluttet med disse store fyllefestene på nyttårsaften da vi ble samboere, Vi lagde mat, spilte spill og drakk litt vin sammen med få og gode venner. Perfekt. Anonymous poster hash: a973e...34e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Vi er 26 og 29 år gamle. Jeg er yngst Hi Anonymous poster hash: 6dc72...699
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Vi er 26 og 29 år gamle. Jeg er yngst Hi Anonymous poster hash: 6dc72...699 Vi var vel rundt 20 år da vi sluttet med festing på nyttårsaften, så jeg syns ikke der er så veldig unge. De fleste har blitt voksne når de nærmer seg nærmere 30 år og kan syns det er like hyggelig med en rolig kveld som full fest. Anonymous poster hash: 38fa0...ab1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Om dere ikke har så mange venner, hvem tenker han dere skal invitere? Anonymous poster hash: 596a1...f09
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Er det ikke mer tragisk når man MÅ ha fest på nyttårsaften etter man har blitt foreldre? Støtter ditt forslag, høres hyggelig ut. Anonymous poster hash: 13ad0...19f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Er det ikke mer tragisk når man MÅ ha fest på nyttårsaften etter man har blitt foreldre? Støtter ditt forslag, høres hyggelig ut. Anonymous poster hash: 13ad0...19f Enig med denne:) Anonymous poster hash: fe0c8...13d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Vi har ingen barn. Og man er jo så mange bilder ol på fb, hvor maaange venner har samlet seg og spiser sammen og har det gøy. Skulle gjerne hatt det sånn. Mange venner som har leid seg en hytte ol fks. Det er nok det han mener. Jeg hadde også likt det forsåvidt. Men ja, det er litt vanskelig når vi har så lite felles venner :/ Hi Anonymous poster hash: 6dc72...699
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Syns dette hørtes utrolig koselig ut! Selv skal jeg sitte hjemme alene når jeg ikke har noen venner eller fester å gå til, (så det er JEG som er taperen her, ikke du HI ) Var på en nyttårsfeiring for 2 år siden hvor vi var en liten vennegjeng, og gjorde nettopp dette som du viser til. Skal fortelle deg dette at den stunden der, er i dag utrolig minnesrik! Anonymous poster hash: f4a96...bb6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Før vi fikk barn pleide vi å feire hver for oss, siden mannen ville til foreldrene å spise og være ver, mens jeg ville drikke og ut på fest. Synes at man bør gjøre det man selv ønsker. Om han synes det er tragisk å være hjemme bare dere så kunne jo han tatt seg en fest, men er vel litt sent å ombestemme seg nå som gjestene er bedt. Nå som vi har fått barn så feirer vi hjemme her. Får besøk av en felles venn som ellers ikke hadde hatt noen sted å være, men skulle helst bare vært oss. Anonymous poster hash: 233d5...525
Englenemine Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Ikke tragiske i det hele tatt. Høres koselig ut.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 ikke tragisk i det hele tatt... vi skal feire "alene".. to voksne og to barn! ikke fordi vi ønsker det, men fordi alle andre har andre planer.. Anonymous poster hash: 1ebca...0cb
Chl85 Skrevet 30. desember 2014 #15 Skrevet 30. desember 2014 Hva er tragisk med det?? Her skal jeg, gubben og 3 åringen(hun på 6 mnd blir lagt tidlig) spise en bedre middag, se en familiefilm sammen + litt stjerneskudd også er det natta på eldste. Jeg og gubben skal ikke gjøre noe annet enn å se på tv og kose oss i hverandres selskap. Syns det er heeelt innafor jeg da Vært farting og sosialisering i hele desember og i romjula, vi vil bare slappe av å kose oss sammen Gleder meg til det jeg
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #16 Skrevet 30. desember 2014 Vi hadde syntes dette hadde vært topp. Vi har unger, som helst vil være hjemme nyttårsaften for de mener kattene er så redde. Den ene sitter i vindu og tiiter men den ene forsvinner inn på ett av rommene til ungene. Ikke redd, men den stikker alltid dit om det er lyd. Den eneste lyden den takler er ungene, noe som tiltider er rart. Så i år er første år vi skal på besøk nyttårsaften og vi gleder oss til pizza og ingen planer. En rolig og koselig nyttårsaften. Vi skal hjem før rakettene starter, for ungene ville hjem når mannen skal på jobb. Så blir en rolig kveld slik som passer oss. Vi har ett vennepar som har kommet innom noen ganger, første gang de var innom her satt meg og mannen og pusslet ett pusslespill ene ungen fikk til jul men ikke orket å starte på. Det endte med at vi fire voksne pusslet over noen flasker vin, og de ungee som var hjemme lekte. Og vi har fåt besøk når vi har postet bilde av pusslespill på facebook siden, da kommer de med en vin og vi pussler sammen. Er veldig koselig, pussle litt, skralve masse og nyte noen glass vin. Sitte i sofaen og bare skravle kan bli litt kjedelig. Anonymous poster hash: 39d85...21d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #17 Skrevet 30. desember 2014 For min del sluttet nyttårsaften å være antiklimaks idet vi begynte å feire med et, eller to, vennepar istedet for de overhypete festene vi hadde i tenåra (og helt i starten av tyveåra) som alltid ble en stor stor skuffelse. Nå storkoser jeg meg på nyttår. God mat, gode venner, god musikk, gode samtaler og god vin. :-) det må jo være en bedre måte å ende (og starte) året på enn å trøste fulle venninner som krangler med kjæresten osv.. Glad jeg turde å droppe nyttårsfesten første gang som 21åring.! Jeg så meg aldri tilbake. ☺ Anonymous poster hash: 0c28a...41a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #18 Skrevet 30. desember 2014 Kjempekoselig Har ikke vært på nyttårsfest siden jeg var 20 jeg, mye koseligere med intim "fest". Anonymous poster hash: 1a9e8...fc7
Økonomor Skrevet 30. desember 2014 #19 Skrevet 30. desember 2014 Sånn gjør vi hvert år. Føler oss ikke tragiske:)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #20 Skrevet 30. desember 2014 Jeg er 24 og vi inviterer "bare" ett vennepar, samme paret som i fjor. Blir tre barn her og da. Har ikke tenkt over at det er for lite. Anonymous poster hash: 70095...66a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #21 Skrevet 30. desember 2014 Hvorfor må det være felles venner!? Kan du ikke be dine,han sine og de dere har "felles",selv om det er få!? Anonymous poster hash: dbe2a...21a
the amazing spidermamma Skrevet 30. desember 2014 #22 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Synes det høres koselig ut med et vennepar, jeg. Men hvis dere vil ha litt mer 'fart', kan dere jo bli enige om å gå på et utested eller noe sånt neste år? Endret 30. desember 2014 av the amazing spidermamma
Mamma til tre gutter Skrevet 30. desember 2014 #23 Skrevet 30. desember 2014 Vi er i samme alder men har tre barn og har invitert et vinne par hit som har to barn.. stille og rolig . Med god mat, brettspill osv.. Helst herlig. . Velkommen i dei voksnes rekker.. Nyt det.. =)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #24 Skrevet 30. desember 2014 23 år her, og inviterte et vennepar. De avlyste for en times tid siden fordi barnet vårt er forkjølet (de ville ikke bli smittet), så vi blir faktisk feirende alene nå. Tragisk? Ja, å feire alene når det ikke var planen, er litt tragisk. Mest trist. Vet ikke hva vi skal gjøre med all maten, all snacksen... Snacks og brus drikker vi aldri, det vil bare bli liggende til et eventuelt selskap. Vi har flere kilo med kjøtt og tilbehør...Å feire med et vennepar er IKKE tragisk. Det er kjempekoselig. Vi gjorde det samme i fjor (men da avlyste de ikke), og årene før der har vi hatt litt flere på besøk, men det har IKKE vært fest. Vi har kost oss med brettspill og kortspill, mat og drikke (litt vin eller øl til maten, noe sprudlende ved midnatt, for de som ønsket det, men IKKE noe fyllegreier). Anonymous poster hash: fe4ca...a02
Camelot Skrevet 30. desember 2014 #25 Skrevet 30. desember 2014 Vi skal til mamma og pappa vi, er det tragisk? Uff, hadde sett mørkt på en storslagen fest i morgen altså, så gammel har jeg blitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå