Gå til innhold

Bruker du truseinnlegg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man bør jo liksom ikke bruke det hele tiden. Men ellers blir jo trusa så NASTY!!!! Hva gjør dere til daglig?

Anonymous poster hash: 14619...4ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker hver dag og gjort det i 15 år.

Skrevet

Bruker det siste dagen med mens, da er det bare litt misfarget utflod.

Bruker det et par dager rundt eggløsning for da lekker jeg "fittesaft", men bruker det ikke hele tiden.

Anonymous poster hash: f2305...073

Skrevet

Hver dag her også i mange år.

Jeg kjøpte ved en feil noen truseinnlegg jeg trodde var samme type jeg har brukt tidligere (tynne libresse), men så viste det seg å være "gammeldagse" litt tykkere truseinnlegg (ikke rart de var i økonomipakke og billige). De fungerte ikke!

Jeg har forsøkt å gå uten i lange perioder - prøvd ut teorien noen hevder at man får mer utflod av å bruke innlegg. Men på meg spiller det ingen rolle. Nesten tvert imot, går jeg uten så blir trusa fuktig og jeg føler mer ubehag og har hatt lettere for å få sopp. Går jeg med de mer moderne truseinnleggene som er tynne og nesten kapsler inne fuktigheten så er jeg tørrere nedentil og jeg får ikke sopp.

Vil tro det er veldig individuelt hva som fungerer for den enkelte...

En annen ting er at når jeg får lyst på sex (og har en tilgjengelig mann i nærheten) så blir jeg så himla våt, veldig lettent denne kroppen. Hadde jeg ikke brukt truseinnlegg da så hadde buksen blitt våt også - ikke like morsomt.

Anonymous poster hash: 487ed...28e
Skrevet

Deilig om han begynner å ta på deg da så ligger d et delikat truseinnlegg der;-/

Anonymous poster hash: 47b74...ca3

Skrevet

Som gravid brukte jeg truseinnlegg hele tiden fra ca uke 25, hdde så veldig våt utflod og gadd ikke bytte truse hele tiden. Ellers kun siste dag av mensen.

Anonymous poster hash: 20f8f...30a

Skrevet

Deilig om han begynner å ta på deg da så ligger d et delikat truseinnlegg der;-/

Anonymous poster hash: 47b74...ca3

Er da mer dreven enn som så ;)

Passer på å fjerne truseinnlegget før slik kontakt blir aktuelt! Ikke vanskelig i det hele tatt. Er jeg i et forhold og vi f.eks. lager middag og jeg vet at det trolig blir kosing av ymse slag etter hvert så springer jeg bare og fjerner det når vi har spist. Men da har jeg i hvert fall unngått at buksa er blitt våt bare av forventningene ;)

(selv om mannfolka som regel liker det veldig godt, så er det faktisk ikke alltid like moro å være sååå lettent og å bli sååå våt som jeg blir!)

Anonymous poster hash: 487ed...28e

Skrevet

Kun når jeg har mensen :) Blør veldig lite.

Skrevet

Hver dag, har alltid litt utflod og tenker det er mer hygenisk med truseinnlegg enn at det går rett i trusa.

Anonymous poster hash: a1f63...095

Skrevet

Nå som jeg er gravid gjør jeg det. Har mye utflod.... :/

Anonymous poster hash: 1b53c...0e7
Skrevet

Nei. Jeg synes det er ekkelt og klamt. Og så klør det når jeg bruker bind og truseinnlegg, så det gjør jeg aldri.

Har lite utflod, og aldri mensen (pga hormonspiral), så jeg har ikke det store behovet. Om jeg får noen dråper utflod i trusa så er jo ikke det noen krise, den går til vask hver kveld uansett :)

Anonymous poster hash: b733f...5a4

Skrevet

Jeg dår desverre kløe av truseinnlegg, uansett type. Har prøvd alle.

Hater nastye truser. Men hva skal en gjøre, når en ikke tåler det?

Er nok ganske kraftige greier, den utfloden. Den bleker trusene i skrittet.

Anonymous poster hash: 65632...733

Skrevet

Jeg klarer ikke bruke truseinnlegg, da de bare krøller seg i midten av trusa samme søren. 

Har ganske mye utflod til vanlig, og føler meg konstant klam og våt. 

Nå som jeg er gravid, og utfloden renner enda mer enn noengang før så har jeg tydd til bind. Må ha vinger for å holde det på plass jeg altså.

Hvordan får dere andre truseinnlegget til å ligge i ro i trusa?

Anonymous poster hash: 6a6a4...9c7
Skrevet

Bruker ikke. Bruker bind når jeg har mensen bare.

Anonymous poster hash: 90132...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...