hysterika Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Skal ha gjester i morgen, og hadde tenkt å bake en kake. Nå lurer jeg på om jeg kan droppe det? Har kjøpt inn ulike desserter og godis etc, er redd ingen kommer til å spise kake?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg hadde ikke gjort det. Anonymous poster hash: 8432f...207
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Vi skal ikke ha kake. Blir litt mye synes jeg. Anonymous poster hash: c4170...b9f
MGS123 Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Syns også det fort blir mye, holder nok med det du alt har
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Min erfaring er at man ikke trenger noen kake. Det blir mer enn nok mat og drikke. Anonymous poster hash: 93019...fb5
hysterika Skrevet 30. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2014 Supert! Da blir det ingen kake
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Blir for mye med kake om du har både dessert og godis Anonymous poster hash: a42b8...6d4
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Folk er vel lei kake nå, hadde droppa det ja Anonymous poster hash: 94d50...fb3
Love my kidz Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Å nå fikk JEG lyst til å bake kake :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå