Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 fra 1. januar blir tollgrensen 350 kr inkl. frakt. om jeg bestiller noe i dag (som likevel ikke kommer gjennom tollen før om et par dager, dvs. etter 1. januar), kan jeg bestille for denne summen og slippe toll? eller bør jeg vente til 1. januar? hadde trodd det førstnevnte, men var noen som sa til meg at de ser på datoen som pakken er bestilt.. noen som vet? Anonymous poster hash: fbccc...dc5
Elsker livet Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg kan ikke reglene, men jeg syns det høres logisk ut som du har fått fortalt. Ellers risikerer de som har bestilt noe før de nye reglene, men som ikke har mottatt varen å måtte betale moms/toll om de f.eks har betalt mye i frakt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Det er varer bestilt fra 1 januar
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 D er vel fortollingsdatoen som gjelder? Anonymous poster hash: c8d65...5da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå