Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Har ikke hatt parkas før, og kjøpte meg en i går. Jeg bruker M/L i klær, men endte opp med å kjøpe S i parkas ettersom jeg liker at jakken sitter litt inntil. Men, nå som jeg har prøvd den mer, så er den stram over ryggen og under armene. Burde vel kanskje bytte til M? Hvordan sitter deres parkas på kroppen? Dumt spørsmål, I Know... Anonymous poster hash: 1fc54...0e3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Jeg kjøpte også nylig; Fjellræven (fnis), og den er såpass romslig at jeg kan ha en litt tjukk fleecejakke under. Kjøpte i M, bruker M til vanlig også. Anonymous poster hash: a7667...ac9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Å ja, da bør jeg kanskje ta den med å bytte. Den ble litt for tettsittende tror jeg. Anonymous poster hash: 1fc54...0e3
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 S. Liker at den former seg etter kroppen og at jeg ikke ser ut som en ball. Anonymous poster hash: d00d3...6d8
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Å ja, da bør jeg kanskje ta den med å bytte. Den ble litt for tettsittende tror jeg. Anonymous poster hash: 1fc54...0e3 Asså, jeg tror ikke jeg ser ut som en ball, men jeg har god plass. Jeg synes ikke det høres noe behagelig ut at den strammer over ryggen, da er den enten for liten, eller passformen er feil for deg. Jeg ville ha byttet den. Anonymous poster hash: a7667...ac9
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Jeg tror jeg har kjøpt den for liten ja. Det rimer jo ikke helt at jeg som bruker M/L i klær skal ha parkas i str. S? Anonymous poster hash: 1fc54...0e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå