Gå til innhold

Utrolig provosert over juksinga til Fotballfrua!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun fortsetter jo bare som tidligere, og tar ikke noe ansvar for hva hun egentlig har drevet med! Folk som legger ut nakenbilde av andre havner i fengsel, men om du forleder og messer opp hodet til 100 000 lesere skjer det ikke noe! 

Hun har en liten datter selv, men pro-ana forbilde light for hele Norges befolknining er hun gjerne! Og det uten at hun er syklig tynn i virkeligheten! Hva pokker?!

Dette blir sikkert slettet, men jeg koker innvending kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 27793...d6c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor fortsetter du å lese bloggen hvis du blir så provosert? Uten lesere er jo bloggen død. 

Anonymous poster hash: eecb1...052
Skrevet

Let it go, let it gooooooo!!

Fatter ikke at folk gidder å bry seg om dama i d hele tatt! Søt er hun, sikkert snill også, men muligens under gjennomsnittet skarp...:P

Anonymous poster hash: 4ed39...405

Skrevet

Jeg leser ikke bloggen mer, og forteller alle jeg kjenner om dette slik at hun kanskje etterhvert kan droppe den selvgode minen. For et lite sympatisk menneske!

Skrevet

Jeg har fortsatt den lille solbærbusken i bakhagen min. Den er nå full av snø og garantert myyyye mer spennende enn bloggen til FF.

Busken er også naturlig tufsete, mager og spjåten, og den trenger ikke å photoshoppes i det hele tatt. Ut ned fruen - inn med busken, sier nå jeg ;)

Skrevet

Skjønner ikke hva det er å bli så provosert over jeg da, hun redigerer neppe mer enn alle andre motebloggere gjør.

Katta er ute av sekken, alle vet at hun redigerer bildene sine. Da er det vel ingen vits å fortsette å hisse seg opp. Alle motebilder er redigert, i blader, på nett, på TV, overalt.

Du får ta jobben med å lære datteren din det, la hun forstå at bildene vi ser rundt oss er forskjønnede glansbilder og at virkeligheten er det de ser på stranden og i svømmehallen. Det må du lære datteren din uansett, for alle andre fortsetter å redigere uansett hva fruen gjør.

Anonymous poster hash: 9acf5...c78
Skrevet

Det er det at hun og mannen har benekt

Skjønner ikke hva det er å bli så provosert over jeg da, hun redigerer neppe mer enn alle andre motebloggere gjør.

Katta er ute av sekken, alle vet at hun redigerer bildene sine. Da er det vel ingen vits å fortsette å hisse seg opp. Alle motebilder er redigert, i blader, på nett, på TV, overalt.

Du får ta jobben med å lære datteren din det, la hun forstå at bildene vi ser rundt oss er forskjønnede glansbilder og at virkeligheten er det de ser på stranden og i svømmehallen. Det må du lære datteren din uansett, for alle andre fortsetter å redigere uansett hva fruen gjør.

Det som provoserer er at de har totalnektet noen photoshop med unntak av lys. FF har okket seg over tynne armer og at ryggen er for svai, og dette er bare photoshoppet! Han har oppsporet folk som har skrevt kritiske meldinger i kommentarfeltet i bloggen, og hengt dem ut med fullt navn og yrke. Hun skriver at etter en yoghurt "triller hun" av metthet, og samtidig har hun fjernet flerfoldige kilo. 

Dette er virkelig forkastelig atferd, og har ikke noe med at alle motebilder redigeres. Hun burde virkelig boikottes, og folk burde la henne vite at dette ikke er greit!

et det, og insisterende hevdet at det kun er lys som blir endret. FF har okket seg over de smale armene, og at hun er for svai og smal i ryggen, men dette er bare noe hun har photoshoppet seg frem til!

Skrevet

Hun er bare patetisk, stakkars.... Hev deg over det. Det burde alle gjøre, og samtidig slutte å lese bloggen hennes som er like ekte som silikonpupper....

Skrevet

Ååååå, nå MÅ dere slutte, jeg blir så frista til å gå inn på bloggen hennes og bevitne sirkuset!! Triller av metthet, liksom :D

Anonymous poster hash: ddb74...450

Skrevet

Ops! Litt hulter til bulter der. Men jeg er virkelig irritert og provosert, og har lyst til at dette taes videre slik at hun kan behandles for sykdommen sin. 

Men hva skal du ta videre til hvem? Vi har ytringsfrihet her i landet og hun velger selv hva hun legger ut på sin blogg.

Hva tenker du at noen kan gjøre med dette? Annet enn å slutte å lese bloggen?

Trekk pusten godt et par ganger, tell til ti og spør deg selv; "hjelper det noe at jeg sitter og er sinna for dette?"

Anonymous poster hash: fcee5...e0b

Skrevet

Ops! Litt hulter til bulter der. Men jeg er virkelig irritert og provosert, og har lyst til at dette taes videre slik at hun kan behandles for sykdommen sin.

Men hva skal du ta videre til hvem? Vi har ytringsfrihet her i landet og hun velger selv hva hun legger ut på sin blogg.

Trekk pusten godt et par ganger, tell til ti og spør deg selv; "hjelper det noe at jeg sitter og er sinna for dette?"

Enig. Og pro-ana/thinspiration er ikke alene årsaken til spiseforstyrrelser. Så enkle er det heldigvis ingen mennesker som er.

Anonymous poster hash: ddb74...450

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke hva det er HI ønsker å oppnå. Alle vet at bildene er redigerte, og folk fortsetter å lese bloggen henne med den viten. Akkurat som alle vet at bildene i ukeblader osv er redigerte.

Hvem mener du skal "ta dette videre", ingen kan forlange at fruen skal få behandling fordi du eller andre påstår hun har dårlig selvbilde eller spiseproblemer. Man tvangsbehandler ikke folk av slike grunner i dette landet, og man kan ikke fjerne ytringsfriheten av slike grunner heller.

Dama kommer fra en familie hvor kosthold, trening og utseende er viktig. Hun ligner mammaen sin, og alle leve på dietter. Søsteren hennes er vegetarianer og fruen er lavkarbo, begge deler er helt legitimt og lovlig. 

Ja, hun har redigert bildene sine, og ja hun fremstår som mager og perfekt. Du synes hun er et dårlig forbilde for barna dine, men da er det din jobb å lage en motvekt, å oppdra barna dine til å forstå at det er bedrag, for verden vil bedras. Dårlige forbilder er det på alle kanter, hva med alle spiseforstyrrelsene i toppidretten? Skal du fjerne de fra skjermen og tvangsbehandle dem også.

Du har gjort dette til noe personlig mot fruen, og det kommer du ingen vei med. Dama har like stor rett til å være her og mene det hun mener som det du har. 

Skrevet

Jeg vet at vi har ytringsfrihet, men det er helt feil at to mennesker med et totalt fordreid syn m.t.p. utseende skal kunne influerer tusenvis av unge og usikre jenter. Det er ikke lovstridig, men fullstendig moralsk forkastelig at hun tjener seg rik slik.

Skrevet

Og husk: Det er LESERNES feil at hun slanket seg/photoshoppet seg! De gjorde henne usikker!

Skrevet

Jeg er 100% enig med HI. Dette er ille.

Anonymous poster hash: 1bf8b...f65

Skrevet

Denne nærmest maniske hetsingen av henne er så dobbelmoralistisk så det holder.

Dere tar én person fordi det er så mye enklere, og gir dere følelsen av å "gjøre" noe med en sak dere anser som viktig.

Likevel er jeg villig til å vedde på at de aller, aller fleste av dere kjøper ukeblader, leser motestoff, kjøper treningsblader, kjøper klær, sminke, hudprodukter, hårprodukter osv. fra store kjeder som i tiår har vært svært hissige på å bruke ekstremt tynne modeller.

Men gjør dere noe med de sakene, endrer dere noe som helst med eget adferdmønster? Det tviler jeg faktisk sterkt på. Jeg tviler på at dere slutter å kjøpe blader, unngår andre typer media som er kjent for fiksing, triksing, spiseforstyrrelser og retusjering. Jeg tviler sterkt på at dere boikotter en del av de verste kleskjedene fordi disse bruker usunne modeller for å vise frem klærne sine.

Og jeg tviler enda sterkere på at dere bruker all den energien og alle de følelsene dere påstår å ha for saken (les det å fremme usunne skjønnhetsidealer) med å kontakte ukeblad, annonsører og produsenter av alt for å fortelle dem at dere som forbrukere ikke aksepterer den kyniske måten de driver forretning på og at dere derfor boikotter dem.

I steden for velger dere å gå etter én person som egentlig ikke har gjort noe som helst annet enn absolutt alle andre i de fleste andre bransjer.

Helt klart idioti å ikke innrømme retusjering tidligere og naivt å tro at det ikke ville bli oppdaget.

Likevel mener jeg det er langt mer naivt å ha gått rundt og faktisk ha trodd at bildene i den loggen ikke ble retusjert. Det er en moteblogg, selvfølgelig blir den retusjert, å tro noe annet er ekstremt naivt og vitner om lite kunnskap om disse bransjene - uansett hva innehaver av bloggen har opplyst eller ikke.

Anonymous poster hash: 10541...fb5
Skrevet

Du er nok ikke helt i vater, du lillesnupp.

Det går faen ikke an å være så psykt opphengt i en spiseforstyrret dame.

Du starter tråd etter tråd. Skaff deg hjelp.

Anonymous poster hash: ca522...219

Skrevet

Du er nok ikke helt i vater, du lillesnupp.

Det går faen ikke an å være så psykt opphengt i en spiseforstyrret dame.

Du starter tråd etter tråd. Skaff deg hjelp.

Anonymous poster hash: ca522...219

Jeg har ikke skrevet om dette tidligere. Hva er ditt problem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...