mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Noen som har vært i samme situasjon og kan si noe om hvor lang tid utredning tar?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Er noen år siden jeg var det. Tok ikke så lang tid før jeg fikk time til nevrolog på sykehuset. Der pratet vi en del om mine plager, så var det bøy og tøy og han klemte på mange punkter. Kom fram til at jeg ikke har noen form for revmatisme. Jeg var alt for myk, og hadde ikke vondt noen av stedene det ble klemt. Grunnen til at jeg ble sendt dit er at jeg tester positivt på revmatisme på blodprøver. Noen år senere fikk jeg diagnosen ME. Anonymous poster hash: 079c1...91b
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Det var nesten likt hos meg som 1.anonym. Jeg var først hos en revmatolog som legen henviste meg til. Jeg var ikke fornøyd med behandlingen så jeg reiste til privat revmatolog på Volvat i Bergen. Han tok røntgen av ledd, kjente og bøyde og tok masse masse blodprøver. Han kom da frem til samme konklusjon, men jeg ble i alle fall behandlet som en viktig person som hadde følelser i mens. Var hos han 2 ganger og fikk diagnosen fibromyalgi. Viste seg at det var me. Hele sirkuset tok noen få mnder. Men mest pga. at jeg var heldig og var i systemet under utredning pga. armer og hadde operert i begge håndledd. Endret 30. desember 2014 av moota m storesøster&lillebror
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Jeg ble innlagt på diakonhjemmet og ble der i 5 dager mens de tok forskjellige blodprøver og røntgen av alle ledd der jeg hadde vondt. De fant ikke tegn på leddgikt. Har vært på mye sykehus etter dette og må si at oppholdet på Diakonhjemmet var det eneste der jeg følte meg behandlet bra. Fantastisk personell som brydde seg om meg og tok vare på meg i den verste tiden i mitt liv. Hadde en fast sykepleier som behandlet meg som sin datter. Ikke relevant, men er så takknemlig at jeg må bare skryte av dem!! Anbefaler deg å bli henvist dit dersom du bor i nærheten av oslo. Anonymous poster hash: c89fd...648
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå