Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Den kom med lilla dekorsand og ett knallrosa lys, noe som uaktuelt, både lys og sand. Andre bruksområder? Anonymous poster hash: d86d0...938
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 en liten blomst i? Penger? Godteri? Bare et vanlig lite telys? Anonymous poster hash: 9e825...211
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Problemet er at den er diger, 30 cm høy og bred. Ett lys ser bare teit ut. tipper jeg kaster den. Anonymous poster hash: d86d0...938
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Chips eller popkorn Anonymous poster hash: e7b7d...f32
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Fyll den med twist og lever den til neste utlodning på noe barna er med på Anonymous poster hash: dfdc1...3d5
hysterika Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Lever den med sand og lys til et lotteri
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Hva med å plante en orkidé oppi?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Blomster! Anonymous poster hash: 79515...878
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Kampfisk? Anonymous poster hash: ab8b7...715
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Problemet er at den er diger, 30 cm høy og bred. Ett lys ser bare teit ut. tipper jeg kaster den. Anonymous poster hash: d86d0...938 Potetgull, ostepopp, klementiner... Anonymous poster hash: 65a88...36d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 cotton lights kongler kaffebønner og et kubbelys vann og flytelys greiner eller kvister garn-egg http://marteravn.com/2014/04/07/diy-yarn-eggs/ Anonymous poster hash: ff67d...789
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Kampfisk? Anonymous poster hash: ab8b7...715 Ja, la oss oppfordre til dyremishandling. Dumme ku. Anonymous poster hash: d7eb5...8ea
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2014 #15 Skrevet 30. desember 2014 Kampfisk? Anonymous poster hash: ab8b7...715 Ja, la oss oppfordre til dyremishandling. Dumme ku. Anonymous poster hash: d7eb5...8ea Så, så ... ta det litt med ro og pust med magen før du ringer til PETA ...Jeg tror ikke hun mente at man skulleha flere oppi der samtidig, altså. Jeg er ganske sikker på at hun mente "kampfisk" som i "en kampfisk" - ikke "kampfisk" som "en hel haug kampfisk"
Jezebel Skrevet 30. desember 2014 #16 Skrevet 30. desember 2014 Kampfisk? Anonymous poster hash: ab8b7...715 Ja, la oss oppfordre til dyremishandling. Dumme ku. Anonymous poster hash: d7eb5...8ea Så, så ... ta det litt med ro og pust med magen før du ringer til PETA ...Jeg tror ikke hun mente at man skulleha flere oppi der samtidig, altså. Jeg er ganske sikker på at hun mente "kampfisk" som i "en kampfisk" - ikke "kampfisk" som "en hel haug kampfisk" Man skal da for svarte ikke ha fisk i vaser uavhengig om de er alene eller i en gruppe. Fisk skal være i et akvarium, med filterpumpe og hyppige kontroller av vannkvalitet. IKKE I EN STYGG VASE FRA BOHUS!
MammantilNurket Skrevet 30. desember 2014 #17 Skrevet 30. desember 2014 Kampfisk? Anonymous poster hash: ab8b7...715 Ja, la oss oppfordre til dyremishandling. Dumme ku. Anonymous poster hash: d7eb5...8ea Så, så ... ta det litt med ro og pust med magen før du ringer til PETA ...Jeg tror ikke hun mente at man skulleha flere oppi der samtidig, altså. Jeg er ganske sikker på at hun mente "kampfisk" som i "en kampfisk" - ikke "kampfisk" som "en hel haug kampfisk" Man skal da for svarte ikke ha fisk i vaser uavhengig om de er alene eller i en gruppe. Fisk skal være i et akvarium, med filterpumpe og hyppige kontroller av vannkvalitet. IKKE I EN STYGG VASE FRA BOHUS!Jeg hadde gullfisk i bolle som liten (over 30 år siden). Er lite oppdatert på hvilke tekniske nyvinninger som gjør seg gjeldene på akvariefronten. For alt jeg vet finnes det tekniske duppedingser som kan festes på stygge vaser (?) til fisk. Jeg tenkte mer i de baner at man ikke skal ha to kampfisk sammen grunnet fare for håndgemeng (finnegemeng).
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #18 Skrevet 30. desember 2014 Ville gått i søpla her, spesielt om det er dårlig glass med skarpe kanter. Anonymous poster hash: 490a4...a0a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #19 Skrevet 30. desember 2014 Kampfisk? Anonymous poster hash: ab8b7...715 Ja, la oss oppfordre til dyremishandling. Dumme ku. Anonymous poster hash: d7eb5...8ea Så, så ... ta det litt med ro og pust med magen før du ringer til PETA ...Jeg tror ikke hun mente at man skulleha flere oppi der samtidig, altså. Jeg er ganske sikker på at hun mente "kampfisk" som i "en kampfisk" - ikke "kampfisk" som "en hel haug kampfisk" Man skal da for svarte ikke ha fisk i vaser uavhengig om de er alene eller i en gruppe. Fisk skal være i et akvarium, med filterpumpe og hyppige kontroller av vannkvalitet. IKKE I EN STYGG VASE FRA BOHUS!Jeg hadde gullfisk i bolle som liten (over 30 år siden). Er lite oppdatert på hvilke tekniske nyvinninger som gjør seg gjeldene på akvariefronten. For alt jeg vet finnes det tekniske duppedingser som kan festes på stygge vaser (?) til fisk. Jeg tenkte mer i de baner at man ikke skal ha to kampfisk sammen grunnet fare for håndgemeng (finnegemeng). Hihi, finnegemeng:) Anonymous poster hash: e83d6...b70
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #20 Skrevet 30. desember 2014 Koselig å se at du liker gaven..... Anonymous poster hash: 70b28...967
Jezebel Skrevet 30. desember 2014 #21 Skrevet 30. desember 2014 Kampfisk? Anonymous poster hash: ab8b7...715 Ja, la oss oppfordre til dyremishandling. Dumme ku. Anonymous poster hash: d7eb5...8ea Så, så ... ta det litt med ro og pust med magen før du ringer til PETA ...Jeg tror ikke hun mente at man skulleha flere oppi der samtidig, altså. Jeg er ganske sikker på at hun mente "kampfisk" som i "en kampfisk" - ikke "kampfisk" som "en hel haug kampfisk" Man skal da for svarte ikke ha fisk i vaser uavhengig om de er alene eller i en gruppe. Fisk skal være i et akvarium, med filterpumpe og hyppige kontroller av vannkvalitet. IKKE I EN STYGG VASE FRA BOHUS!Jeg hadde gullfisk i bolle som liten (over 30 år siden). Er lite oppdatert på hvilke tekniske nyvinninger som gjør seg gjeldene på akvariefronten. For alt jeg vet finnes det tekniske duppedingser som kan festes på stygge vaser (?) til fisk. Jeg tenkte mer i de baner at man ikke skal ha to kampfisk sammen grunnet fare for håndgemeng (finnegemeng). Nei, det er jo klart: slåssing hadde jo gjort det hele verre. Jeg hadde akvarium som barn og gremmes litt når jeg tenker på dyrevelferden i det akvariet sammenlignet med det jeg har i dag. Den gang måtte jeg rengjøre akvariet minst en gang i måneden. Det akvariet jeg har i dag er i hovedsak selvrensende, har ikke blitt vasket på snart et år, kun bytte vann. De som velger vaser, gjør det gjerne for estetikk. Den estetikken blir borte hvis du skal feste varmekilde, pumpe og eventuelt CO2-kolbe på, så tror ikke det er så vanlig. Forøvrig synes jeg "finnegemeng" burde bli årets nye ord:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå