Gå til innhold

du som har hatt ulønnet permisjon, se hit

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er ditt beste tips? Spare på forhånd skjønner jeg er lurt, men dere som ikke gjorde det. Hvilke tips har dere? Sparetips, handletips osv 😃

Anonymous poster hash: bce36...187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg deg en mann som tjener godt :P

Ellers må man vel leve etter evne. Handle minst mulig unødvendig og følge med på tilbud og handle inn i stort.

Anonymous poster hash: 957c5...4f1

Skrevet

Mannen tjener godt, men vil gjerne forsøke å kompensere for tapet 😊

Skrevet

Ingen andre?

Skrevet

Jeg var veldig heldig med timingen, jeg fikk både skattepenger og feriepenger i perioden med ulønnet perm. Derfor fikk jeg ganske bra med penger allikevel. I tillegg hadde vi avdragsfrihet på huslånet, betalte kun renter, og jeg fikk utsettelse på studielånet.

Anonymous poster hash: ba19d...642

Skrevet

Studere med stipend, handle stort og en gang per uke (lag middagsliste og handle etter tilbudsavisen) er det varer dere bruker mye av på tilbud- hamstr

spis opp "frysen"

sjekk om man kan få billigere forsikringer. 

handle klær brukt/på salg (tenk fremover, kjøp ull, vintertøy om vår/sommeren når det er salg og sommertøy på høsten) 

Dropp snop og brus (dette koster mye) 

Lag billig mat (etter årstidene) 

Anonymous poster hash: 13008...815
Skrevet

Studere med stipend, handle stort og en gang per uke (lag middagsliste og handle etter tilbudsavisen) er det varer dere bruker mye av på tilbud- hamstr

spis opp "frysen"

handle klær brukt/på salg (tenk fremover, kjøp ull, vintertøy om vår/sommeren når det er salg og sommertøy på høsten) 

fyll diesel på søndagskveld/mandags morgen

Skrevet

spis opp "frysen"

fyll diesel på søndagskveld/mandags morgen

Ja og si opp abonnomenter dere ikke trenger (aviser, blader, bøker, kanaler) 

Skrevet

Jeg kjøpte ikke klær til meg selv på et år :) Kjøpte aldri kaffe ute (to go)... Prøvde å finne på aktiviteter med barna som ikke kostet penger...

Anonymous poster hash: fa389...10f
Skrevet

Jeg fikk meg kveldsjobb 😊 Det beste av begge verdener- Være hjemme med barna på dagen, jobbe og tjene penger på kvelden 👍

Anonymous poster hash: 9d476...791

Skrevet

Sparte på forhånd, og fikk kontantstøtte. Har i tillegg flexilån, så betalte bare renter noen av månedene.

Skrevet

Sparte opp en del på forhånd. Kjøpte også inn en del jeg viste jeg kom til å trenge under permisjonen, slik som sminke og hudpleieartikler. Kjøpte julegaver på salg slik at jeg ikke trengte gjøre det. Ryddet i skap og skuffer og solgte veldig mye som gikk rett på permisjonskonto. Hadde et budsjett for hver uke jeg skulle gå hjemme og syntes jeg var flink :-)

Anonymous poster hash: fcdf9...02d

Skrevet

Avdragsfritt lån, oppsparte midler og kontantstøtte. Samt å være smart i fht innkjøp.

Anonymous poster hash: b0c89...085

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...