Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Hva er ditt beste tips? Spare på forhånd skjønner jeg er lurt, men dere som ikke gjorde det. Hvilke tips har dere? Sparetips, handletips osv 😃 Anonymous poster hash: bce36...187
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Velg deg en mann som tjener godt Ellers må man vel leve etter evne. Handle minst mulig unødvendig og følge med på tilbud og handle inn i stort. Anonymous poster hash: 957c5...4f1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Mannen tjener godt, men vil gjerne forsøke å kompensere for tapet 😊 Anonymous poster hash: bce36...187
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Ingen andre? Anonymous poster hash: bce36...187
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Jeg var veldig heldig med timingen, jeg fikk både skattepenger og feriepenger i perioden med ulønnet perm. Derfor fikk jeg ganske bra med penger allikevel. I tillegg hadde vi avdragsfrihet på huslånet, betalte kun renter, og jeg fikk utsettelse på studielånet. Anonymous poster hash: ba19d...642
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Studere med stipend, handle stort og en gang per uke (lag middagsliste og handle etter tilbudsavisen) er det varer dere bruker mye av på tilbud- hamstr spis opp "frysen" sjekk om man kan få billigere forsikringer. handle klær brukt/på salg (tenk fremover, kjøp ull, vintertøy om vår/sommeren når det er salg og sommertøy på høsten) Dropp snop og brus (dette koster mye) Lag billig mat (etter årstidene) Anonymous poster hash: 13008...815
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Studere med stipend, handle stort og en gang per uke (lag middagsliste og handle etter tilbudsavisen) er det varer dere bruker mye av på tilbud- hamstr spis opp "frysen" sjekk om man kan få billigere forsikringer. handle klær brukt/på salg (tenk fremover, kjøp ull, vintertøy om vår/sommeren når det er salg og sommertøy på høsten) Dropp snop og brus (dette koster mye) Lag billig mat (etter årstidene) Anonymous poster hash: 13008...815 fyll diesel på søndagskveld/mandags morgen Anonymous poster hash: 13008...815
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Studere med stipend, handle stort og en gang per uke (lag middagsliste og handle etter tilbudsavisen) er det varer dere bruker mye av på tilbud- hamstr spis opp "frysen" sjekk om man kan få billigere forsikringer. handle klær brukt/på salg (tenk fremover, kjøp ull, vintertøy om vår/sommeren når det er salg og sommertøy på høsten) Dropp snop og brus (dette koster mye) Lag billig mat (etter årstidene) Anonymous poster hash: 13008...815 fyll diesel på søndagskveld/mandags morgen Anonymous poster hash: 13008...815 Ja og si opp abonnomenter dere ikke trenger (aviser, blader, bøker, kanaler) Anonymous poster hash: 13008...815
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Jeg kjøpte ikke klær til meg selv på et år Kjøpte aldri kaffe ute (to go)... Prøvde å finne på aktiviteter med barna som ikke kostet penger... Anonymous poster hash: fa389...10f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Jeg fikk meg kveldsjobb 😊 Det beste av begge verdener- Være hjemme med barna på dagen, jobbe og tjene penger på kvelden 👍 Anonymous poster hash: 9d476...791
Miamimom Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Sparte på forhånd, og fikk kontantstøtte. Har i tillegg flexilån, så betalte bare renter noen av månedene.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Sparte opp en del på forhånd. Kjøpte også inn en del jeg viste jeg kom til å trenge under permisjonen, slik som sminke og hudpleieartikler. Kjøpte julegaver på salg slik at jeg ikke trengte gjøre det. Ryddet i skap og skuffer og solgte veldig mye som gikk rett på permisjonskonto. Hadde et budsjett for hver uke jeg skulle gå hjemme og syntes jeg var flink :-) Anonymous poster hash: fcdf9...02d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Avdragsfritt lån, oppsparte midler og kontantstøtte. Samt å være smart i fht innkjøp. Anonymous poster hash: b0c89...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå