Gå til innhold

Dere er faen meg ekle! Fysj a meg !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva faen er det med dere i det siste? Tråder som " lukter dere noe nedentil ", " 4 åring tilfredsstiller seg selv " og slike ekle tråder. Hva i helvete får dere til å starte en slik tråd??

Mennesker som er syke i hodet!!

Anonymous poster hash: 1bad5...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stått opp på feil fot i dag?

Anonymous poster hash: 57b3b...e72

Skrevet

Hvorfor er det så sykt å lure på slike ting? Jeg er ikke en av de som har startet noen av trådene, men jeg kan godt skjønne at folk lurer på disse tingene også. Hvorfor er det ekkelt at en 4 åring tilfredsstiller seg selv? Det er ganske naturlig..... pinlig om man er i nærheten, men dog ganske naturlig.....

Anonymous poster hash: d9972...934
Skrevet

Nå ble jeg egentlig mest nysgjerrig på hvorfor "Tar du mannen med strap-on" ikke er med?

Skrevet

Hva faen er det med dere i det siste? Tråder som " lukter dere noe nedentil ", " 4 åring tilfredsstiller seg selv " og slike ekle tråder. Hva i helvete får dere til å starte en slik tråd??

Mennesker som er syke i hodet!!

Du er syk. Det med fireåringen var en reell problemstilling. Om folkblukter nedentil gir jeg Faen i, men slaapp av da kvinne

Anonymous poster hash: e73df...371

Skrevet

Og jeg synes fremdeles det er eklere at hunder får slikke juleferien rent for ribbefett :P

Anonymous poster hash: 8efa9...d73

Skrevet

5 svar på under ett minutt! Haha, syke syke folk!

Det sier jo litt....

Skrevet

Nå ble jeg egentlig mest nysgjerrig på hvorfor "Tar du mannen med strap-on" ikke er med?

He he... :fnise:

Anonymous poster hash: f9764...242

Skrevet (endret)

Såså..... selv om det er tidlig på dagen, så synes jeg du skal ta deg en klunk av flasken nå. Og kanskje du blir så blid at mannen får lyst på sex med deg, slik at du får utløst noen endorfiner :D

Endret av Gjest
Skrevet

Såså..... selv om det er tidlig på dagen, så synes jeg du skal ta deg en klunk av flasken nå. Og kanskje du blir så blid at mannen får lyst på sex deg, slik at du får utløst noen endorfiner :D

" på sex meg "? :D

Skrevet

Såså..... selv om det er tidlig på dagen, så synes jeg du skal ta deg en klunk av flasken nå. Og kanskje du blir så blid at mannen får lyst på sex deg, slik at du får utløst noen endorfiner :D

" på sex meg "? :D

Ups... glemte et ord ser jeg :) Litt blond i dag og skal multitaske :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...