Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Ser at grunnbeløpet er kr 88370 fra mai 2015. Da blir 6G på ca 530 000,-. Stemmer dette? Sitter og regner på om jeg vil ha krav på stønad til barnetilsyn i 2015. Kommer til å ha en inntekt på ca 510 000,-. Er ikke grensa på det 6G? Anonymous poster hash: 322e7...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Og her sitter du og spytter på de som tjener 160 000kr/året Tjener du en halv million, og ikke klarer å betale barnetilsyn selv, er det noe ALVORLIG galt med din økonomiske sans Anonymous poster hash: 653b7...b3d
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Det er ikke hi sin feil at regelverket er som det er. Jeg tjener bra, men er likevel opptatt av dette siden jeg er ALENE. Alene om alt! Det er det samme som å kritisere de parene som drar inn 100 000 store hver mnd og som likevel mottar barnetrygd. Anonymous poster hash: 0490c...fa0
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 510.000 i året er lite for en familie. Har hi en mann med samme inntekt er saken en annen. Hun skal sikkert betjene boliglån og andre utgifter som oss alle andre. Anonymous poster hash: 3c2bd...153
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har aldri fått noen form for stønader som alenemamma. Tjente da 500.000 kr. Skulle bare mangle. Du får vel barnebidrag? Enten av NAV eller eksen? Anonymous poster hash: 4dd27...6d3
QueeenBeee Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Hvorfor blir dere så sinte? Om HI har krav på pengene, hvorfor gjør hun da narr av de som tjener mindre enn henne? Har hun krav på dem så har hun krav på dem. De som tjener mindre kan også søke om de fyller kravene. Er da vell ikke noe å bli så sinte for.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Ingen som har svart meg på spørsmålet jeg stilte. Jaja, den lønna har jeg jobbet og slitt i 20 år for å få, så synes jeg fortjener det. Ser ikke ned på noen, har nettopp steget over 100 000,- i året i lønn ved å bytte jobb. Og ja, jeg har også boliglån osv osv osv. Anonymous poster hash: 322e7...c9d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Stemmer nok det HI, du har nok krav på det ja Anonymous poster hash: b944d...6bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå