Gå til innhold

Hva slags dyne har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Termodyne eller helårsdyne? Kjøpte ny termodyne i går, og jeg var så varm i natt. Lurer på om den er for varm for meg eller om det er fordi det har vært mildt i natt jeg var så varm.

 

Anonymous poster hash: 9aa96...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medium dundyne 220x240 om vinteren, tynn dundyne 140x220 om sommaren.

Skrevet

Helårs dundyne Leka fra Kid. Storfornøyd :)

 

Anonymous poster hash: 0edfa...6db

Skrevet

Dobbel dundyne fra jysk- kjempefornøyd 😊

 

Anonymous poster hash: e234b...454

Skrevet

Jeg har en skikkelig tykk termodyne. Den er så varm og god. Bruker ikke dun, og de fleste dundynene er produsert i kina hvor de torturerer dyrene...

Skrevet

Dere som bruker tykk dyne hele året, termodyne o.l, sover dere med vinduet åpent? Har det kjølig på soverommet?

 

Anonymous poster hash: 9aa96...ab6

Skrevet (endret)

Vi har en varm (grad 5?) dobbeldyne 220 x 240 hele året. Bruker flanell sengetøy om vinteren og bomull om sommeren.

Vi har vinduet godt åpent hele året om nettene.

 

Sover litt utfor da om sommeren :P

Endret av moota m storesøster&lillebror
Skrevet

Jeg bruker sommerdundyne hele året, ellers blir jeg altfor varm og klarer ikke å ha dyna på meg. Og så blir jeg kald. :P



Anonymous poster hash: 273ee...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...