Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Termodyne eller helårsdyne? Kjøpte ny termodyne i går, og jeg var så varm i natt. Lurer på om den er for varm for meg eller om det er fordi det har vært mildt i natt jeg var så varm. Anonymous poster hash: 9aa96...ab6
☆☆☆ Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Medium dundyne 220x240 om vinteren, tynn dundyne 140x220 om sommaren.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Helårs dundyne Leka fra Kid. Storfornøyd Anonymous poster hash: 0edfa...6db
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Dobbel dundyne fra jysk- kjempefornøyd 😊 Anonymous poster hash: e234b...454
tante grusom master of law Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Jeg har en skikkelig tykk termodyne. Den er så varm og god. Bruker ikke dun, og de fleste dundynene er produsert i kina hvor de torturerer dyrene...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Dere som bruker tykk dyne hele året, termodyne o.l, sover dere med vinduet åpent? Har det kjølig på soverommet? Anonymous poster hash: 9aa96...ab6
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Vi har en varm (grad 5?) dobbeldyne 220 x 240 hele året. Bruker flanell sengetøy om vinteren og bomull om sommeren. Vi har vinduet godt åpent hele året om nettene. Sover litt utfor da om sommeren Endret 30. desember 2014 av moota m storesøster&lillebror
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 Jeg bruker sommerdundyne hele året, ellers blir jeg altfor varm og klarer ikke å ha dyna på meg. Og så blir jeg kald. Anonymous poster hash: 273ee...773
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå