Gå til innhold

Kan man sende meldinger på FB når som helst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det vanlig å ha på varslingen slik at man blir vekket om natten ol slik som mange blir av sms?

Anonymous poster hash: 292d0...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke ditt problem om folk glemmer å skru av lyden? Jeg sender sms også døgnet rundt, er bare ringing jeg dropper.

Anonymous poster hash: 6274d...461

Skrevet

Hehe, ja du kan sende når som helst på døgnet :)

Anonymous poster hash: dc915...734
Skrevet

Etter min mening har mobiltlf/laptop/nettbrett ikke noe som helst på soverommet å gjøre!

Soverommet er KUN til soving!! (event. sex)

Anonymous poster hash: a81a3...63f

Skrevet

Hva med de som bruker mobilen til vekkerklokke? Syns ihvertfall folk kan vente med å sende sms-er til morgenen, hvis mulig.

Skrevet

Jeg sender meldinger døgnet rundt. Forventer ikke å få svar. Blir ikke velt selv v plingingen til telefonen og flere jeg kjenner har ikke på lyd på slikt om natta.

Skrevet

Jeg sender meldinger hele døgnet. Jeg bruker selv mobilen som vekkerklokke og har den likevel på lydløs. Hører ikke meldinger men alarmen ringer likevel. Var en nattarbeidende venninne som sender meldinger om natten men jeg våkner ikke av de.

Anonymous poster hash: b5f24...8c3

Skrevet

Hva med de som bruker mobilen til vekkerklokke? Syns ihvertfall folk kan vente med å sende sms-er til morgenen, hvis mulig.

Du vet at vekkeklokken fungerer til tross for at lyden er avslått? Dette kan du teste selv ved å sette på lydløs også setter du på vekkerklokken ett minutt frem i tid.

Anonymous poster hash: eff72...e97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...