Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Anonymous poster hash: 476bc...1a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Alltid fått høre at Max antall KS er 3-4? Anonymous poster hash: 476bc...1a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Man anbefaler vel ikke å ta mer enn 3 KS, men har man hatt 2 vil man automatisk få KS igjen siden det kan gjøre det farligere å føde.Og man kal liksom ikke nekte deg i å bli gravid heller selv om man har hatt 3 KS'er.. Anonymous poster hash: 4c933...82a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Nei altså jeg har hatt to keisersnitt ( kan ikke føde vaginalt). Og har hørt tidligere at man ikke kan ha mer enn 3 keisersnitt ? Anonymous poster hash: 476bc...1a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Man anbefaler vel ikke å ta mer enn 3 KS, men har man hatt 2 vil man automatisk få KS igjen siden det kan gjøre det farligere å føde. Og man kal liksom ikke nekte deg i å bli gravid heller selv om man har hatt 3 KS'er.. Anonymous poster hash: 4c933...82a Takk for svar! Ja jeg kan ikke få barn ut rette veien, så kom jeg plutselig til å tenke på dette da jeg venter 3 nå! Anonymous poster hash: 476bc...1a1
Gjest Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Hatt fire keisersnitt jeg Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Hatt fire keisersnitt jeg Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til Ok takk godt å høre da! Selv om d nok ikke blir mer enn disse tre så er det mye man ska lure på Anonymous poster hash: 476bc...1a1
Gjest Skrevet 30. desember 2014 #10 Skrevet 30. desember 2014 (endret) Hatt fire keisersnitt jeg Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til Ok takk godt å høre da! Selv om d nok ikke blir mer enn disse tre så er det mye man ska lure på Anonymous poster hash: 476bc...1a1 Men har mye arrdannelser der inne da. Skulle fjerne livmoren min nå i etterkant, men fikk ikke tatt alt, da noe av livmoren var infiltrert i urinblæren. Ikke skjønner jeg hvordan og har heller ikke behov for å vite det. Skal nå over jul ha bukplastikk, for nå er jeg definitivt ferdig med småbarn Brått så får en fjerde du også Lykke til med ks. Endret 30. desember 2014 av Gjest
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #11 Skrevet 30. desember 2014 Hatt fire keisersnitt jeg Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til Ok takk godt å høre da! Selv om d nok ikke blir mer enn disse tre så er det mye man ska lure på Anonymous poster hash: 476bc...1a1 Men har mye arrdannelser der inne da. Skulle fjerne livmoren min nå i etterkant, men fikk ikke tatt alt, da noe av livmoren var infiltrert i urinblæren. Ikke skjønner jeg hvordan og har heller ikke behov for å vite det. Skal nå over jul ha bukplastikk, for nå er jeg definitivt ferdig med småbarn Brått så får en fjerde du også Lykke til med ks. Hehehe hadde ikke engang sett for meg 3 😂😂😂 Anonymous poster hash: 476bc...1a1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Det er individuelt og kommer an på hvor svekket livmoren er etter tidligere snitt. Du kan få beskjed av kirurgen etter andre snitt at du ikke anbefales fler pga arrvev og svakheter, men du kan også være av de som kan ha 4-5 stykker uten problemer. Det kommer altså ann på hvordan livmoren din reagerer og gror sammen. Anonymous poster hash: f1f5f...54f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Det kommer helt an på livmoren din, etter ks vil de gi deg bedskjed. Jeg har hatt 3, ble fortalt at det så veldig fint ut og at jeg kunne ha et ks til, men det ville bli fulgt ekstra opp (rutine). Ring sykehuset og spør, det skal stå i journalen din. Anonymous poster hash: ef33b...8dc
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #14 Skrevet 30. desember 2014 Det anbefales ikke mer enn 3, men du blir ikke tvangssterilisert. Anonymous poster hash: 596fb...841
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå