Gå til innhold

Hva ee Max grensen for KS? U/t


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid fått høre at Max antall KS er 3-4?

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

Skrevet

Man anbefaler vel ikke å ta mer enn 3 KS, men har man hatt 2 vil man automatisk få KS igjen siden det kan gjøre det farligere å føde.
Og man kal liksom ikke nekte deg i å bli gravid heller selv om man har hatt 3 KS'er..



Anonymous poster hash: 4c933...82a
Skrevet

Nei altså jeg har hatt to keisersnitt ( kan ikke føde vaginalt). Og har hørt tidligere at man ikke kan ha mer enn 3 keisersnitt ?

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

Skrevet

 

Man anbefaler vel ikke å ta mer enn 3 KS, men har man hatt 2 vil man automatisk få KS igjen siden det kan gjøre det farligere å føde.

Og man kal liksom ikke nekte deg i å bli gravid heller selv om man har hatt 3 KS'er..

 

Anonymous poster hash: 4c933...82a

Takk for svar! Ja jeg kan ikke få barn ut rette veien, så kom jeg plutselig til å tenke på dette da jeg venter 3 nå!

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

Skrevet

Hatt fire keisersnitt jeg :) Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til :)

Skrevet

Hatt fire keisersnitt jeg :) Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til :)

Ok takk ;) godt å høre da! Selv om d nok ikke blir mer enn disse tre så er det mye man ska lure på

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

Skrevet (endret)

 

Hatt fire keisersnitt jeg :) Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til :)

Ok takk ;) godt å høre da! Selv om d nok ikke blir mer enn disse tre så er det mye man ska lure på

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

 

Men har mye arrdannelser der inne da. Skulle fjerne livmoren min nå i etterkant, men fikk ikke tatt alt, da noe av livmoren var infiltrert i urinblæren. Ikke skjønner jeg hvordan og har heller ikke behov for å vite det. Skal nå over jul ha bukplastikk, for nå er jeg definitivt ferdig  med småbarn :D

 

Brått så får en fjerde du også :) Lykke til med ks.

Endret av Gjest
Skrevet

 

 

 

Hatt fire keisersnitt jeg :) Gikk fint det. Og vet om ei som har hatt 6!! Men før jeg ble gravid med sistemann, så blei jeg grundig undersøkt av gyn for å være på den sikre siden at livmoren tålte et svangerskap til :)

Ok takk ;) godt å høre da! Selv om d nok ikke blir mer enn disse tre så er det mye man ska lure på

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

Men har mye arrdannelser der inne da. Skulle fjerne livmoren min nå i etterkant, men fikk ikke tatt alt, da noe av livmoren var infiltrert i urinblæren. Ikke skjønner jeg hvordan og har heller ikke behov for å vite det. Skal nå over jul ha bukplastikk, for nå er jeg definitivt ferdig med småbarn :D

 

Brått så får en fjerde du også :) Lykke til med ks.

Hehehe hadde ikke engang sett for meg 3 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 476bc...1a1

Skrevet

Det er individuelt og kommer an på hvor svekket livmoren er etter tidligere snitt.

 

Du kan få beskjed av kirurgen etter andre snitt at du ikke anbefales fler pga arrvev og svakheter, men du kan også være av de som kan ha 4-5 stykker uten problemer. Det kommer altså ann på hvordan livmoren din reagerer og gror sammen.

 

Anonymous poster hash: f1f5f...54f

Skrevet

Det kommer helt an på livmoren din, etter ks vil de gi deg bedskjed. Jeg har hatt 3, ble fortalt at det så veldig fint ut og at jeg kunne ha et ks til, men det ville bli fulgt ekstra opp (rutine). Ring sykehuset og spør, det skal stå i journalen din.

 

Anonymous poster hash: ef33b...8dc

Skrevet

Det anbefales ikke mer enn 3, men du blir ikke tvangssterilisert.



Anonymous poster hash: 596fb...841

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...