Gå til innhold

Dansa med en fyr i helga..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har han sendt meg mld "trodde virkelig ikke at du var gift..." etter at han la meg til på facebook.

Syntes det var frekt, er det ikke lov å danse med andre da liksom?!

Hva svarer jeg til dette da?

Anonymous poster hash: 29171...6c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke svar!! Regner med at dere bare danset og han ble vel betatt. Ta det som et kompliment og la det bli med det.

Anonymous poster hash: dd0bf...bed

Skrevet

Han la vel mer i det enn hva du gjør. Kanskje han synes du flørtet?

Uansett, jeg synes det er heeelt greit å danse med andre, men for så å bli venner på facebook? I grenseland

Anonymous poster hash: d5adb...9ba

Skrevet

Kommer kanskje an på "hvordan" man danser, hva man signaliserer, hvor mye etc. Har man danset tett men en person en hel kveld, så kan jegvskjønne spørsmålet. Men ikke hvis det Håvard en ordinær dans eller to....

Litt spesielt å legge til noen på Facebook etter en dans....

Anonymous poster hash: eb0bf...cc8

Skrevet

Hvorfor la su han til på fb da? Veldig spesielt... ikke rart at han stusser...

Anonymous poster hash: ddf22...292

Skrevet

Les posten før du svarer smarting!!

Han la henne til.

Anonymous poster hash: 644c4...c42

Skrevet

Les posten før du svarer smarting!!

Han la henne til.

Smarting selv. Ingen kan leggene til uten at man godkjenner selv. Enten har hun eller han sendt venneforespørsel. Man blir ikke lagt til før man godkjenner.

IKKE spesielt smart du heller

Anonymous poster hash: 42cf7...219

Skrevet

Stor forskjell på å legge til og BLI lagt til!

Skrevet

Stor forskjell på å legge til og BLI lagt til!

Hvorfor det? Man må fortsatt godkjenne. Bare fordi man ikke tok initiativ så vil det ikke si at man er fritatt for alt ansvar.

Jeg hadde reagert dersom mannen godtok venneforespørsel fra ei han hadde danset med på byen uavhengig av om det var hun som la til han. Just say no!

HI, jeg ville latt være å svare og slettet han som venn. Ser du for deg at dere kommer til å treffes og være venner framover? Hvis ikke er det ingen grunn til at du trenger å ha han som venn på face heller.

Anonymous poster hash: 58e8d...ff9

Skrevet

Det går an å sende melding etter at man fag sendt en venneforespørsel, uten at den man spør har godkjent den..

Anonymous poster hash: a5a56...88c

Skrevet

Hva du svarer??? Du svarer selvsagt at joda, det er du.

Om du er det da.

Anonymous poster hash: 00900...b8d
Skrevet

Det går an å sende melding etter at man fag sendt en venneforespørsel, uten at den man spør har godkjent den..

Ja men med mindre HI har åpen profil så ser han ikke sivilstatus før hun har godkjent. Og på scenarioet HI beskriver så virker det sånn.

Anonymous poster hash: 58e8d...ff9

Skrevet

Voldsom så god kontakt dere fikk etter en dans då

Venner på Facebook tilogmed

Skjønner han jeg

Anonymous poster hash: f8eee...c94

Skrevet

Det går an å sende melding etter at man fag sendt en venneforespørsel, uten at den man spør har godkjent den.. Anonymous poster hash: a5a56...88c

Ja men med mindre HI har åpen profil så ser han ikke sivilstatus før hun har godkjent. Og på scenarioet HI beskriver så virker det sånn.Anonymous poster hash: 58e8d...ff9

Kanskje hun er bryllupbilde som profilbilde? Her er det mye vi ikke vet.

Hvis han bare er en tilfeldig fyr du dansa med har han sikkert lagt mer i det enn du og blitt betatt av deg. Du er gift og sånn er det. Du har ikke gjort noe galt. Enten så kan du svare "joda lykkelig gift på 'antall år' året" eller du bare lar vær å svare. Du har ikke noe ansvar ovenfor en dansepartner.

Skrevet

Ville ikke svart.. 

Anonymous poster hash: 1b5d8...e01
Skrevet

Svar det du selv skrev; det er da lov å danse fordet!? Og om han missippfattet noe,så beklager du det!

Anonymous poster hash: 99511...673

Skrevet

Man treffer folk hele tiden, på jobb, på fest, på møter, i bryllup, på byen, etc. Maaaange sender venneforespørsler ganske med en gang etter slike møter, og de fleste godtar dersom de ikke fikk fryktelig mye imot gjeldende person, hvilket jeg vil tro er rimelig sjelden.

Så JEG tror d er d som har skjedd!

De møttes, han sendte forespørsel, hun la ikke mer i d enn et nytt bekjentskap og takket ja. :)

SÅ viser d seg at HAN trodde d var litt mer på gang og sender en litt småsnurt mld... Mange der ute som tror et smil er en invitasjon :P

Beste rådet du har fått hittil: svar noe slikt som "ja, lykkelig gift på x'e året :) La du ikke merke til ringen?" Da kan han trekke seg tilbake med verdigheten i behold.. ;) DU har IKKE gjort noe galt!!

Og dere andre: slutt å overdramatiser!!

Anonymous poster hash: 27ff4...6f9

Skrevet

hadde ikke svart, med mindre dere har felles venner/bekjente. hvis dere har det, så hadde jeg svart at ja, jeg er lykkelig gift eller noe sånt.

Anonymous poster hash: 27e92...aa6
Skrevet

I mine øyne er det utroskap å flørte med andre, og å danse med andre er å gå laaaangt over streken! Ikke rart han reagerte.

Anonymous poster hash: 72159...d38
Skrevet

I mine øyne er det utroskap å flørte med andre, og å danse med andre er å gå laaaangt over streken! Ikke rart han reagerte.

Seriøst? Det spiller ingen rolle hvilken type dans? Vi er i et miljø der det danses endel sving på fest. Alle danser med alle, og det er ikke veldig intimt, akkurat.. Er det også over streken ?

Skrevet

Man treffer folk hele tiden, på jobb, på fest, på møter, i bryllup, på byen, etc. Maaaange sender venneforespørsler ganske med en gang etter slike møter, og de fleste godtar dersom de ikke fikk fryktelig mye imot gjeldende person, hvilket jeg vil tro er rimelig sjelden.

De møttes, han sendte forespørsel, hun la ikke mer i d enn et nytt bekjentskap og takket ja. :)

SÅ viser d seg at HAN trodde d var litt mer på gang og sender en litt småsnurt mld... Mange der ute som tror et smil er en invitasjon :P

Beste rådet du har fått hittil: svar noe slikt som "ja, lykkelig gift på x'e året :) La du ikke merke til ringen?" Da kan han trekke seg tilbake med verdigheten i behold.. ;) DU har IKKE gjort noe galt!!

Og dere andre: slutt å overdramatiser!!Anonymous poster hash: 27ff4...6f9

Jøss, gjør man virkelig det??

Det er IKKE slik i den verden jeg ferdes i iallefall. Veldig uvanlig å sende venneforespørsler til noen man har møtt i et møte eller snakket med på en fest eller i en sammenkomst. Ennå mer uvanlig å godkjenne en slik forespørsel med mindre man har fått veldig god kontakt med vedkommende!

Folk jeg tilfeldigvis snakker med på byen, på en stor fest eller noen jeg tilfeldigvis tar en sving med er folk jeg kanskje vet fornavnet på - ikke noe mer. Man slår kanskje av en litt overfladisk samtale om løst og fast, type small talk, men man får sjelden good conection :)

Skrevet

Urelevant hvem som la til hvem, etternavn er jo utvekslet for at de skal finne hverandre på Facebook.

I grenseland!!

Anonymous poster hash: 4fc28...049

Skrevet

Noe gammeldags?

Anonymous poster hash: 1bf52...8fd

Skrevet

Hadde min mann danset såpass heftig med en dame at hun senere sendte en venneforespørsel på face, som han godtok. Og at hun så sendte en lignende melding som du har fått, der hun stusser på at han er gift....

JEG hadde ikke tatt noe slikt særlig pent. :(

Anonymous poster hash: e79ff...46d

Skrevet

Og dere andre: slutt å overdramatiser!!Anonymous poster hash: 27ff4...6f9

Jøss, gjør man virkelig det??

Det er IKKE slik i den verden jeg ferdes i iallefall. Veldig uvanlig å sende venneforespørsler til noen man har møtt i et møte eller snakket med på en fest eller i en sammenkomst. Ennå mer uvanlig å godkjenne en slik forespørsel med mindre man har fått veldig god kontakt med vedkommende!

Folk jeg tilfeldigvis snakker med på byen, på en stor fest eller noen jeg tilfeldigvis tar en sving med er folk jeg kanskje vet fornavnet på - ikke noe mer. Man slår kanskje av en litt overfladisk samtale om løst og fast, type small talk, men man får sjelden good conection :)

Ikke vanlig hos meg heller. Har noen kollegaer som driver og legger til alt og alle, men de er veldig spesielle og følger generelt ikke sosiale koder. Sosiale medier derimot, er de veldig opptatt av.

Og HI, du må bare ta det som et kompliment:) Det er lov å danse:)

Noen skrev et bra svar over (lykkelig gift på x'te året..), det kan du bruke.

Anonymous poster hash: 48817...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...