Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Etter noen ville år som singel før jeg traff min mann, og noen år med heftig sex før vi fikk barn, har jeg plutselig fått en avsmak på sex. Det hender jeg onanerer eller våkner av orgasme i en drøm, men kjenner meg aldri kåt på noen, ikke en gang min mann. Noen som føler det på samme måte? Anonymous poster hash: b398b...2b6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Anser meg selv som aseksuell. Debuterte sent (i forhold til min vennegjeng), har kun hatt sex for å tilfredstille mannfolka, har aldri verken følt meg tent på noen, eller fått noe som helst ut av sex. Klarer meg aldeles utmerket uten Anonymous poster hash: a6005...4f1
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Dere beskriver to ulike verdener. Tror ikke HI er aseksuell, dette er bare en fase eller tørkeperiode. Men innlegg nr 2 kommer nok fra en "ekte" aseksuell person. Anonymous poster hash: d7c61...cef
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Aseksuell her og. Var ganske promiskuøs i tenårene, men har aldri virkelig likt sex. Kan prøve på meg selv innimellom, men det interesserer meg overhode ikke. Har drømt om å få en ny mann og å ha sex overalt, være nyforelsket og bare nyte en annens kropp. Men så innser jeg at det er umulig. Har ikke hatt sex på 4 år og jeg savner det heller ikke. Og kommer nok til å være alene resten av livet. Vil gjerne ha flere barn da, så å være aseksuell er et stort problem i fht til det. Anonymous poster hash: def90...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå