Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #1 Skrevet 30. desember 2014 Mistenker veldig at jeg har fått meg en uvi. Har aldri hatt det før, men keg er konstant tissetrengt og det gjør vondt mot slutten av tissingen, på det lille jeg greier å skvise ut. Pimper vann som en helt her, i et forsøk på å skylle vekk bakterier, samtidig som jeg kvier meg for å gå på do:( Hat du noen gode råd for å få det vekk, fort. Vil helst ikke ha antibiotika, er ikke gravid! Anonymous poster hash: 2ed08...a1e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Og det viktigste spørsmålet: når går det over? En tissetrengt hilsen fra meg:-/ Anonymous poster hash: 2ed08...a1e
Krisa71 Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 Prøv å holde deg litt så du får litt mengde urin å tisse ut, prøv å få litt fart på strålen. Appelsinjuice og tranebærjuice er bra. Er du heldig er du kvitt symptomene iløpet av natten, men det kan også forverres og da må du ha antibiotika. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 grapefruktjuice er mitt heteste tips:) gikk mye på antibiotika for dette før, men greier nå å behandle meg selv med juicen:) Anonymous poster hash: 263ba...e26
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Takk for svar. Pimper vann nå, har sikkert fått i meg en liter snart. Kan evt suplere med litt appelsinjuice, har ikke noe av det andre dere foreslår. Håper-håper-håper jeg "greier å drikke det av meg" i natt. Dette er skikkelig ubehagelig:( Anonymous poster hash: 2ed08...a1e
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 føler med deg, det er det virkelig ikke godt!! hvis du har en sitron, så kan du koke opp vann og presse sitronen i en stor kopp. bland i vann og nok sukker til at du greier å drikke det vanlig te kan også fungere om du ikke har noe annet, det er vanndrivende:) Anonymous poster hash: 263ba...e26
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Takk for svar:) har dessverre ikke sitron heller, men lurer faktisk på om det er bittelitt bedre nå! Kanskje litt, har bøttet innpå med vann, så håper det skyller og rensker opp i systemet. Det er så evig lenge til legekontoret åpner:-( Anonymous poster hash: 2ed08...a1e
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 Takk for svar:) har dessverre ikke sitron heller, men lurer faktisk på om det er bittelitt bedre nå! Kanskje litt, har bøttet innpå med vann, så håper det skyller og rensker opp i systemet. Det er så evig lenge til legekontoret åpner:-( Anonymous poster hash: 2ed08...a1e Støtter de som foreslår noe surt. Har du vitamin c? For det er også en syre som utskilles i urinen. Ta 1000 mg og skyll ned med juice...
&KJ& Skrevet 30. desember 2014 #9 Skrevet 30. desember 2014 Grapefruktjuice eller tranebærjuice og MASSE vann. Det er viktig å pøse på nå ibegynnelsen for å skylle ut, hvis ikke går det for langt til at du klarer å knekke det selv. Da kan det etterhvert gå over til nyrebekkenbetennelse, og jeg lover deg at det vil du ikke ha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå