Gå til innhold

Cyklokapron?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse? Fikk de av legen min for han mener min kraftige menstruasjon gjør at jernlageret mitt aldri blir normale for jeg mister så mye blod når jeg har menstruasjon. Synes det hele hørtes rart ut.

Skulle ta før jobb idag, men sto vanlige bivirkninger var kvalme, brekninger og diaré. Det har jeg virkelig ikke tid til å ha på jobb. Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: 02239...a82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok de under meget store blødninger i svangerskap. Merket ingen bivirkninger.

Anonymous poster hash: 2ca0a...43b
Skrevet

Jeg fikk etter mandelopr. Jeg ble fryktelig kvalm og kadtet opp. Men jeg fikk intravenøst og fikk ikke bivirkningene før 2-3 dose.

Anonymous poster hash: ffad0...812

Skrevet

fikk diare. Fikk de av samme grunn som deg. Har prøvd bare en syklus. Tenker å prøve en gang til.

Anonymous poster hash: 087eb...328
Skrevet

Bruker de til hver menstruasjon pga kraftige blødninger. Merker ingen bivirkninger.

Skrevet

Har nettopp begynt å bruke de - har hatt to menstruasjoner nå og tatt de 2-3 dager under hver mens. Virket veldig bra og ikke opplevd noen bivirkninger...

Anonymous poster hash: 24cfc...d94
Skrevet

Har blitt litt kvalm innimellom, men det er det eneste. Bedre det enn å blø gjennom alt :P

Anonymous poster hash: cf3ba...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...