Gå til innhold

Sykemeldt og arbeidsledig


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ferdig med vikariatet mitt nå til nyttår, har vært sykemeldt(gravid) siste tiden. Hvordan blir det da med lønn før jeg går ut i permisjon? Skal sykemelding leveres til nav? Får jeg samme lønn som tidligere? Evt. Skal det søkes med noe skjema? Er snakk om en måned..

 

Anonymous poster hash: 587c7...f6e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du leverer sykemeldingen rett til NAV

 

Anonymous poster hash: a5e80...d64

Skrevet

Samme lønn da sykepengegrunnlaget ditt allerede er beregnet. Lever sykmelding til NAV

Skrevet

Oki, bare Ned å levere? Ingen skjema? Takk for svar :-)

 

Anonymous poster hash: 587c7...f6e

Skrevet

Oki, bare Ned å levere? Ingen skjema? Takk for svar :-)

 

Anonymous poster hash: 587c7...f6e

Nei, ingen nye skjema, bare sykmeldingene som skulle til arb giver og D del

Skrevet

Samme lønn da sykepengegrunnlaget ditt allerede er beregnet. Lever sykmelding til NAV

Så fremt du ikke tjener over 6 G!

 

Anonymous poster hash: 0710b...2a4

Skrevet

 

 

Samme lønn da sykepengegrunnlaget ditt allerede er beregnet. Lever sykmelding til NAV

Så fremt du ikke tjener over 6 G!

 

Anonymous poster hash: 0710b...2a4

Ja det er sant:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...