Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Er ferdig med vikariatet mitt nå til nyttår, har vært sykemeldt(gravid) siste tiden. Hvordan blir det da med lønn før jeg går ut i permisjon? Skal sykemelding leveres til nav? Får jeg samme lønn som tidligere? Evt. Skal det søkes med noe skjema? Er snakk om en måned.. Anonymous poster hash: 587c7...f6e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Du leverer sykemeldingen rett til NAV Anonymous poster hash: a5e80...d64
BellaSuz Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Samme lønn da sykepengegrunnlaget ditt allerede er beregnet. Lever sykmelding til NAV
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Oki, bare Ned å levere? Ingen skjema? Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 587c7...f6e
BellaSuz Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Oki, bare Ned å levere? Ingen skjema? Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 587c7...f6e Nei, ingen nye skjema, bare sykmeldingene som skulle til arb giver og D del
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #6 Skrevet 30. desember 2014 Samme lønn da sykepengegrunnlaget ditt allerede er beregnet. Lever sykmelding til NAV Så fremt du ikke tjener over 6 G! Anonymous poster hash: 0710b...2a4
BellaSuz Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Samme lønn da sykepengegrunnlaget ditt allerede er beregnet. Lever sykmelding til NAV Så fremt du ikke tjener over 6 G! Anonymous poster hash: 0710b...2a4 Ja det er sant:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå