Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Får besøk av en av barnets klassekamerat og moren hans. Aldri funnet på noe med disse på fritiden tidligere. Hyggelig for barna å møtes i ferien, og hyggelig for oss å bli litt kjent utenom også Er det noe enkelt jeg kan servere? Er det teit med bare boller og kakao med krem feks? Kom gjerne med tips Anonymous poster hash: f45a4...ca0
Gjest Antarctica Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Pannekaker! Med ekte melk og sikta hvetemel i ...
MarianeA Skrevet 30. desember 2014 #3 Skrevet 30. desember 2014 I disse juletider har man vel diverse godt i skapene som man kan sette fram. Kakao og boller er godt, men jeg personlig foretrekker boller med smør og pålegg,og ikke bare "tørre" liksom.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #4 Skrevet 30. desember 2014 Jeg hadde ikke likt det hvis det var rosinboller, siden jeg hater rosiner. Men om det er sjokoladeboller eller skoleboller eller noe sånt, så er jo det godt sammen med kakao. Fylte horn er enkelt og godt og Anonymous poster hash: afd68...e8a
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #5 Skrevet 30. desember 2014 Takk for tips Anonymous poster hash: f45a4...ca0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå