Gå til innhold

Hva kan jeg servere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får besøk av en av barnets klassekamerat og moren hans. Aldri funnet på noe med disse på fritiden tidligere. Hyggelig for barna å møtes i ferien, og hyggelig for oss å bli litt kjent utenom også :) Er det noe enkelt jeg kan servere? Er det teit med bare boller og kakao med krem feks? Kom gjerne med tips :)

 

Anonymous poster hash: f45a4...ca0

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Pannekaker! Med ekte melk og sikta hvetemel i ...

Skrevet

I disse juletider har man vel diverse godt i skapene som man kan sette fram. Kakao og boller er godt, men jeg personlig foretrekker boller med smør og pålegg,og ikke bare "tørre" liksom. 

Skrevet

Jeg hadde ikke likt det hvis det var rosinboller, siden jeg hater rosiner. Men om det er sjokoladeboller eller skoleboller eller noe sånt, så er jo det godt sammen med kakao.

Fylte horn er enkelt og godt og



Anonymous poster hash: afd68...e8a
Skrevet

Takk for tips :)

 

Anonymous poster hash: f45a4...ca0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...