Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Etter mange år som enke har jeg endelig kommet meg ut på markedet. Har i en mnd når datet en fantastisk mann som bryr seg om både meg og datteren på 4år. Hun har litt etter litt sluppet han inn og han har virkelig kjempet for å bli kjent med datteren min. Så tenkte vi da at han kunne bli med i selskap og møte mamma og noen i familien for første gang. Det jeg ikke visste var at faren til min nye kjæreste er kjæresten til min mamma!!! Jøss det ble pinlig det ja.... Anonymous poster hash: 29546...2a6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Haha! Så utrolig tilfeldig! Men koselig da, synes jeg. Anonymous poster hash: 4cdbb...57e
Gjest Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Hehe... herlig Nyt kjærligheten alle sammen
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Skjer vel av og til i real life også, Min bestevenninne og hennes mor, Er gift med far og sønn:) Anonymous poster hash: 33023...233
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Litt morsomt da Men dersom dere har datet i EN mnd, så skjønner jeg ikke hvorfor han har truffet barnet ditt... MEN d er ikke min bissniss... Lykke til! Anonymous poster hash: a40d6...566
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 En mnd ja, så feilen nå. 8 mnd er riktig Anonymous poster hash: 29546...2a6
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 I løpet av 8 mnd så fant du ikke ut før at mammaen din har ny kjæreste og at han har en sønn på din alder? Høres rart ut! Snakker dere ikke sammen? Anonymous poster hash: ac30f...ecf
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #8 Skrevet 30. desember 2014 I løpet av 8 mnd så fant du ikke ut før at mammaen din har ny kjæreste og at han har en sønn på din alder? Høres rart ut! Snakker dere ikke sammen? Anonymous poster hash: ac30f...ecf Det er jo ikke det hun skriver da. Mammaen har kjæreste, men han tar ikke med seg sin 20-30 år gamle sønn når han er ute og treffer dama si. Kanskje sier han at han har en sønn, men ikke hva han heter, eller navnet er så vanlig at HI ikke forbinder det med sin nye date. Mammaen min har også fått en kjæreste i løpet av i år, men jeg aner ikke hva barna hans heter altså. Får nok vite det før vi skal møtes! Anonymous poster hash: bdd99...7d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå