Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hadde en veldig lang fødsel m nr 1 og gruer meg sårt til nr 2. Anonymous poster hash: a67cc...92c
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Her vil du få like mange FORSKJELLIGE svar, som du får svar... D er fakisk bare EN ting som er garantert ved en fødsel, og d er at d er UMULIG å si hvordan d skjer... Men skal svare for moro skyld Nr.1 kom 8 dager før tiden. Gj.snittlig fødsel, MEN presset i 2 t og 20 min... Uakseptabelt, i mine øyne! Jente! Nr.2 kom 3 dager før tiden. Født i ambulanse, ute på ett trykk I underkant av ca 2 timer hele greia. Jente! Nr.3 kom 2 dager før tiden, ca 3 t. Gutt! Nr.4 kom 2 dager OVER tiden (men tre dager før MIN termin). Ca 3 t. Jente! D går helt sikkert bedre denne gangen Lykke til!! Anonymous poster hash: 9eaef...662
moota m storebror&lillebror Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Nr.1 kom 1 uke før termindato og tok 2 døgn fra start til barnet var ute. Ble igangsatt pga. vannagang. Nr.2 kom av seg selv (men fikk hjelp pga. små, korte rier) 13 dager etter termindato. Tok 1 døgn fra start til barnet var ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå