Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Men i dag var jeg endelig ute og akte og det var så gøy! Så nå blir det jammen tur ut i morra også! (Og til alle de som klør i fingrene etter å belære meg om barns fysiske fostring kan jeg skynde meg å legge til at de er ute med pappaen hver dag!) Anonymous poster hash: 3f7e8...e2b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Supert at du kom deg ut og likte det! Frisk luft og dagslys er viktig nå på vinteren. (Og nei, jeg klør ikke i fingrene etter å belære deg om fysisk fostring. Derimot klødde det for mye til å la være å opplyse deg om at dørstokkmila er lang, ikke høy. Dørstokken, derimot, kan være høy ) Anonymous poster hash: ed5de...ace
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Supert at du kom deg ut og likte det! Frisk luft og dagslys er viktig nå på vinteren. (Og nei, jeg klør ikke i fingrene etter å belære deg om fysisk fostring. Derimot klødde det for mye til å la være å opplyse deg om at dørstokkmila er lang, ikke høy. Dørstokken, derimot, kan være høy ) Anonymous poster hash: ed5de...ace Ha ha! Ja det har du selvsagt rett i! Anonymous poster hash: 3f7e8...e2b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Trodde den var lang jeg. Og hvorfor det?? Anonymous poster hash: f151b...3fb
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Supert at du kom deg ut og likte det! Frisk luft og dagslys er viktig nå på vinteren. (Og nei, jeg klør ikke i fingrene etter å belære deg om fysisk fostring. Derimot klødde det for mye til å la være å opplyse deg om at dørstokkmila er lang, ikke høy. Dørstokken, derimot, kan være høy ) Anonymous poster hash: ed5de...ace Hur bredt har Ni hoppat?
sug lut Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Ake er jo knallgøy. Skulle bare ønske jeg fortsatt veide tredve kg max, for å kjøre rompebrett i dumper når man veier trehundre er en langt mindre morsom følelse.
BareMas Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Ake er jo knallgøy. Skulle bare ønske jeg fortsatt veide tredve kg max, for å kjøre rompebrett i dumper når man veier trehundre er en langt mindre morsom følelse.Rattkjelke er kult det også, og ikke fullt så vondt for de trehundre 😂
sug lut Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Ake er jo knallgøy. Skulle bare ønske jeg fortsatt veide tredve kg max, for å kjøre rompebrett i dumper når man veier trehundre er en langt mindre morsom følelse.Rattkjelke er kult det også, og ikke fullt så vondt for de trehundre Sant. Men jeg har en skikkelig noia for å komme på ei hump og dundre de trehundres halebein i kanten på kjelken (eller snowraceren eller andre harde akemaskiner) så jeg foretrekker å være på bakkeplan. Ake i søplesekk i løssnø er forøvrig dødsgøy. Egentlig burde jeg hatt en fulldempet kropp.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Ake er jo knallgøy. Skulle bare ønske jeg fortsatt veide tredve kg max, for å kjøre rompebrett i dumper når man veier trehundre er en langt mindre morsom følelse. Næsjda! De nye brettene har da ganske god polstring?? Og den polstringen som ikke brettet har, har store-rumper... Anonymous poster hash: 3f7e8...e2b
sug lut Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Ake er jo knallgøy. Skulle bare ønske jeg fortsatt veide tredve kg max, for å kjøre rompebrett i dumper når man veier trehundre er en langt mindre morsom følelse. Næsjda! De nye brettene har da ganske god polstring?? Og den polstringen som ikke brettet har, har store-rumper... Anonymous poster hash: 3f7e8...e2b Ævve. Nei, rompene ser bare sånn ut. Og det stakkars halebeinet er helt ensom og ubeskyttet mot denslags utskeielser.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Ake er jo knallgøy. Skulle bare ønske jeg fortsatt veide tredve kg max, for å kjøre rompebrett i dumper når man veier trehundre er en langt mindre morsom følelse. Næsjda! De nye brettene har da ganske god polstring?? Og den polstringen som ikke brettet har, har store-rumper... Anonymous poster hash: 3f7e8...e2b Ævve. Nei, rompene ser bare sånn ut. Og det stakkars halebeinet er helt ensom og ubeskyttet mot denslags utskeielser. Mitt halebein knakk i gymtimen da jeg var 14. Nå står det i vinkel innover. Veldig vondt da det skjedde, men superpraktisk når man skal ake! Anonymous poster hash: ed5de...ace
BareMas Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 Ake er jo knallgøy. Skulle bare ønske jeg fortsatt veide tredve kg max, for å kjøre rompebrett i dumper når man veier trehundre er en langt mindre morsom følelse.Næsjda! De nye brettene har da ganske god polstring?? Og den polstringen som ikke brettet har, har store-rumper... Anonymous poster hash: 3f7e8...e2b Er det noe alle som har ett eller flere barn vet, er det at store mammarumper egentlig er flate og ikke egner seg til stort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå