Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Er så sliten etter denne jula. Har forsåvidt hatt fri fra lille julaften til i dag, men har hatt ansvar for det aller meste. Mannen min har snudd døgnet og står ikke opp før etter 12 en gang. Har to små og er gravid. Sliten bare av den grunn. Har servert middag her til besøkende tre av dagene. Ikke mange, men dog. Ikke hatt hjelp til mat eller planlegging. Det nytter ikke å snakke med han. Han skjønner ikke problemet. Min mangel på energi begynner å gå ut over ungene for tålmodigheten min er minimal og jeg er mye irritert. Anonymous poster hash: 60d71...100
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Dette er tull, ikke sant? Anonymous poster hash: d80bd...904
*Nøtta* Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Gir deg gjerne en klem jeg. Men det hjelper så lite å si det til oss her på forumet. Du må piske opp mannen din og begynne å stille krav til ham. Han kan oppføre seg på den måten fordi du lar ham behandle deg sånn. Hva med å begynne å legge deg når han endelig finner det for godt å stå opp? Bare for å protestere litt på hans oppførsel.. legg deg og la ham ta ungene og huset. Ptoesterer ham, så fortell ham at det er bare rettferdig at også du skal kunne få ligge å dra deg noen timer på dagtid når han får det. To som drar lasset osv..
Gjest Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Klør i fingrene etter å klapse tufsen i baken, eller hive isbiter ned i trusa, eller slenge honning over han og finne et vepsebol! Klikker av slike idiotiske mannbein.
Sint naken biltyv Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Gratulerer til deg som har klart å snart ha tre barn men en idioti av en usympatisk, egoist av en guttunge
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Gå og legg deg så snart han er kommet opp, eller hvis du blir trøtt på ettermiddagen og si det er hans tur å være forelder.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 Problemet mitt er at jeg må stå opp tidlig fordi kroppen ikke takler å ligge så lenge. Smerter i rygg og hofter tvinger meg opp, og da tenker han vel at jeg står jo likevel opp... Men skal forsøke meg med en ettermiddagshvil... Anonymous poster hash: 60d71...100
Gjest Antarctica Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Problemet mitt er at jeg må stå opp tidlig fordi kroppen ikke takler å ligge så lenge. Smerter i rygg og hofter tvinger meg opp, og da tenker han vel at jeg står jo likevel opp... Men skal forsøke meg med en ettermiddagshvil...Anonymous poster hash: 60d71...100 Og legg deg på sofaen, si det du sier til oss, at du er sliten av barna, graviditet og bekkenløsning, så om elskeden kunne være så inderlig snill å hente deg en kaffe/te/klementin/brødskive? Hold ham i ånde...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Har denne gutten noen positive egenskaper??? Anonymous poster hash: 4b3dd...d81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå