Gå til innhold

Jeg vil bare dø nå.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det eneste vi gjør er å krangle. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg gjør det jeg kan for å ikke irritere, ikke såre, ikke være kranglete på noe vis. Men han sier ting med vilje hver eneste dag, han straffer meg(får ikke bruke bilen, blant annet) når jeg gjør noe han ikke liker. Han brøler foran barnet, han kommer etter meg og fortsetter selv om jeg går unna. Vi har vært i terapi, men han klarer ikke å følge opp de avtalene vi gjør der. Han bare fortsetter. Eneste grunnen til at jrg ikke går, er fordi jeg økonomisk ikke kan og fordi han har lovt å gjøre livet mitt til et helvete. Jeg er fanget i dette livet.

Har noen hatt det sånn i et forhold og fått det bedre? Alt jeg ønsker er at vi skal være en normal vanlig familie, jeg trenger ikke å elske, jeg vil bare ha fred og en trygg og god oppvekst for barnet mitt. Hjelp meg noen, vær så snill.

 

Anonymous poster hash: 0f853...935

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda :( du må bare kvinne seg opp å gå. Snakk med nav og hs og alle du kan rundt deg slik at alle re forberedt for stormen til denne mannen!du kan ikke ha det slik og barnet kan ikke vokse opp med det svinet av en mann å se mamma bli behandlet slik! Klem

Skrevet

Du har et ansvar for å beskytte og skjerme barnet fra dette. Ingen voksne damer i Norge trenger å være økonmisk avhengig av en mann. Du kan fint klare deg selv. Du tror ikke at vil vil det, men det gjør du.

Ta grep, NÅ. Dra fra ham og ta barnet med deg. Å trygge barnet er det viktigste. Resten kommer på plass etterhvert.



Anonymous poster hash: 6bb8e...871
Skrevet

Du kan.. Har du familie eller gode venner som kan huse dere til du får deg en leilighet? Oppsøk NAV for veiledning ifh. til økonomisk siuasjon. Hva sier terapeuten om hans oppførsel?? Det er et stort feilgrep av deg å bli i en sånn situasjon. Du gjør alt annet en å tilby en trygg og god oppvekst for barnet ditt dersom du blir. 

 

Ta grep!



Anonymous poster hash: f23e4...e25
Skrevet

Hvorfor kan du ikke flytte pga det økonomiske?

Du vil få hjelp fra NAV, ingen i Norge som må bo på gata.

At han vil lage et helvete er en ting, men du og barnet lever allerede i helvete.

Kom deg til et krisesenter, de kan hjelpe deg med besøksforbud NAV mm.

 

Anonymous poster hash: 40941...c19

Skrevet

Aner ikke om hi overdriver, men jeg var i en lignende situasjon. Mannen min så ofte til meg at han skulle gjøre livet mitt til et helvete om jeg gikk fra han, han skulle sørge for at barnet ble tatt ifra meg osv.

 

Kranglet vi så nærmest trakasserte han meg, jeg fikk ikke være i fred.

 

Vi snakket sammen og det var mange årsaker til dette, men i bunn og grunn var han usikker.

 

Dette er forbi, vi har det flott sammen, og venter nr2.

 

Anonymous poster hash: 4a794...a81

Skrevet

Han har jo skikkelig tak på deg, han får deg til å tro at det kan bli verre hvis du går fra ham. Hvor mye verre kan det bli tror du? Allier deg med en venn eller venninne og lag en plan som gjør det mulig for deg å fortelle ham at nå flytter du og så gjennomfører du samme dag. Ta kontakt med NAV i morgen og be om en avtale med dem slik at du kan begynne å planlegge et økonomisk uavhengig liv. Det ordner seg helt helt sikkert! 

Skrevet

Kom deg på krisesenter. Barnet ditt skal ikke vokse opp slik!



Anonymous poster hash: 2b350...a32
Skrevet

Herlighet! Bli voksen. Kom deg ut!



Anonymous poster hash: ccece...1cc
Skrevet

 

Kom deg på krisesenter. Barnet ditt skal ikke vokse opp slik!

 

Anonymous poster hash: 2b350...a32

Signerer denne! Du skal ikke leve slik selv heller!

 

 

Anonymous poster hash: 28880...a9a

Skrevet

<3

 

Anonymous poster hash: bc1df...7ca

Skrevet

Jeg tenker at barnet ditt lever under kritikkverdige forhold og at du som (tydeligvis) den eneste fornuftige forelderen må ta grep før barnet blir traumatisert. Hvis ikke er du med på å ødelegge livet og oppveksten til barnet. Du bor i Norge, om du virkelig vil ta ansvar for barnet klarer du fint å få til det. Det kan bli tøft ja, men det går. Unnskyldninger om at du er økonomisk avhengig av han kjøper jeg ikke for med litt hjelp fra NAV og masse hard jobb skal du klare deg uten mannen.

Skrevet

Kom deg på krisesenter omgående. Min datter var vitne til at eksen slo meg flere ganger en kveld. Jeg meldte dette og har fått god støtte fra alle instanser. Men datteren min har dessverre fått vonde reaksjoner på dette. Så at du blir vil skade både deg selv og barna. Ikke utsett dere for det.

Og du vil klare deg økonomisk. Du vil få hjelp til det.

Får barnevernet greie på at du blir I et sånt forhold kan du også miste omsorgen siden du ikke har klart å beskytte barna dine. Sånn I verste utfall. Men Gjør du noe med det så vil det bli sett veldig positivt på.

Og ta kontakt med advokat angående samvær.

Synes du det er vanskelig kan du ta kontakt med fastlegen så hjelper hun deg med alt. Også å kontakte krisesenter.

God klem sendes.

 

Anonymous poster hash: 39499...b34

Skrevet

Tusen takk for alle gode svar. Jeg må bruke noen dager på å planlegge det hele for meg selv, og så kommer jeg til å dra.

Men hva slags økonomisk støtte kan jeg få? Jeg tjener jo helt vanlig lønn, ikke under fattigdomsgrensa eller noe sånn.

Hi.

 

Anonymous poster hash: 0f853...935

Skrevet

Tusen takk for alle gode svar. Jeg må bruke noen dager på å planlegge det hele for meg selv, og så kommer jeg til å dra.

Men hva slags økonomisk støtte kan jeg få? Jeg tjener jo helt vanlig lønn, ikke under fattigdomsgrensa eller noe sånn.

Hi.

 

Anonymous poster hash: 0f853...935

Jeg ser på NAV.no at man kan få overgangsstønad og andre stønader, men da må man være alene om omsorgen? Og far kommer jo til å ha samvær her, da blir jeg vel ikke alene om omsorgen? Eller misforstår jeg?

 

 

Anonymous poster hash: 0f853...935

Skrevet

Krisesenter NÅ!!!!



Anonymous poster hash: b6976...155
Skrevet

 

Tusen takk for alle gode svar. Jeg må bruke noen dager på å planlegge det hele for meg selv, og så kommer jeg til å dra.

Men hva slags økonomisk støtte kan jeg få? Jeg tjener jo helt vanlig lønn, ikke under fattigdomsgrensa eller noe sånn.

Hi.

 

Anonymous poster hash: 0f853...935

Jeg ser på NAV.no at man kan få overgangsstønad og andre stønader, men da må man være alene om omsorgen? Og far kommer jo til å ha samvær her, da blir jeg vel ikke alene om omsorgen? Eller misforstår jeg?

 

 

Anonymous poster hash: 0f853...935

Så lenge du har hovedansvaret er du definert som alene og vil ha krav på alt mulig fra nav

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...