Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Da har vi vært prøvere i 1 år. Jeg har vært gravid èn gang før med en annen partner, men tok abort fordi jeg var ung. Jeg angrer fremdeles på det, og jeg føler at universet straffer meg for det. Tenk om det er noe ødelagt nedi der etter aborten? Er det mulig? Selv om gynekologen jeg var hos for litt over et år siden sa at alt ser bra ut? :-( Anonymous poster hash: cf79e...f12
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Vi prøvde i over fem år før spira satt så det kan ta tid. Hadde ingen aborter fra før. Håper dere lykkes snart Anonymous poster hash: 7f315...424
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Universet fungerer ikke sånn, du blir på ingen måte straffet. Ikke plag deg selv med slike tanker. Du kan fint oppsøke lege igjen når dere har prøvd i ett år. Masse lykke til. Anonymous poster hash: 8b64b...65e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Du må ikke være så hard med deg selv, kjære deg! Du vet at du kan bli gravid og det er jo et godt utgangspunkt. Det kan jo bare hende at kombinasjonen du ig nåværende partener trenger noe mer tid. Gikk du på p-piller i tiden rett før dere begynte å prøve? Enkelte er jo slik laget at de har effekten av prevensjon i seg lenge etter at de faktisk har sluttet på f.eks p-piller. Anonymous poster hash: 9632f...211
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Du må ikke være så hard med deg selv, kjære deg! Du vet at du kan bli gravid og det er jo et godt utgangspunkt. Det kan jo bare hende at kombinasjonen du ig nåværende partener trenger noe mer tid. Gikk du på p-piller i tiden rett før dere begynte å prøve? Enkelte er jo slik laget at de har effekten av prevensjon i seg lenge etter at de faktisk har sluttet på f.eks p-piller. Anonymous poster hash: 9632f...211 Nei, men det er vanskelig å la vær å tenke slik. Nei, men jeg hadde P-stav i ca 4 år. Den ble fjernet i mars i år. Anonymous poster hash: cf79e...f12
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Du må ikke være så hard med deg selv, kjære deg! Du vet at du kan bli gravid og det er jo et godt utgangspunkt. Det kan jo bare hende at kombinasjonen du ig nåværende partener trenger noe mer tid. Gikk du på p-piller i tiden rett før dere begynte å prøve? Enkelte er jo slik laget at de har effekten av prevensjon i seg lenge etter at de faktisk har sluttet på f.eks p-piller. Anonymous poster hash: 9632f...211 Nei, men det er vanskelig å la vær å tenke slik. Nei, men jeg hadde P-stav i ca 4 år. Den ble fjernet i mars i år. HI Anonymous poster hash: cf79e...f12 Anonymous poster hash: cf79e...f12
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #7 Skrevet 30. desember 2014 Du må ikke være så hard med deg selv, kjære deg! Du vet at du kan bli gravid og det er jo et godt utgangspunkt. Det kan jo bare hende at kombinasjonen du ig nåværende partener trenger noe mer tid. Gikk du på p-piller i tiden rett før dere begynte å prøve? Enkelte er jo slik laget at de har effekten av prevensjon i seg lenge etter at de faktisk har sluttet på f.eks p-piller.Anonymous poster hash: 9632f...211 Nei, men det er vanskelig å la vær å tenke slik.Nei, men jeg hadde P-stav i ca 4 år. Den ble fjernet i mars i år. HIAnonymous poster hash: cf79e...f12 Anonymous poster hash: cf79e...f12 Lærte du ikke å telle til 12 på skolen? Fra mars til desember er det 9mnd. Ingen grunn til panikk enda, det tar gjerne noen mnd før hormoner er i gang slik de skal. Til våren kan du begynne å tenke på å kontakte lege, om det ikke har flyttet inn en liten spire innen da. Anonymous poster hash: a76c5...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå