Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Altså, jeg er jo veldig veldug overvektig. 168 cm, og 87 kg. Jeg er så stor i overkroppen, ikke store pupper, men mage og fleskete rygg, . Jeg er testet for insulinresistens, det er ikke noe slikt. Hva i alle dager kan jeg gjøre? Jeg måed i vekt, mye, jeg ser det. Fra 87 ned til 60 kanskje?? Jeg har gått opp og ned i vekt, men ryggen....det er så kjipt, for jeg er så bevist på det og jeg kan ikke ha på meg annet enn store overzised tskjorter, jeg svetter mellom der, klær setter seg fast der, og de valkene på ryggen er i veia når jeg skal sette meg i bilen... Tips og råd???? Anonymous poster hash: e0777...471
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Hva med å melde deg på et Grete Rohde kurs? Det er mange nye kurs i januar. Og finn en aktivitet du liker, gå tur, svømme? Anonymous poster hash: 5ab05...1d5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Du er stor, men ikke veldig, veldig overvektig Første du må gjøre er å kutte ut godteri. Alltid. I alle helger, ikke spis godteri. Så ser du på middagen, man skal alltid kun spise 1 porsjon og magert/sunt. Så må du bevege deg mer. Kan starte med å gå turer. Anonymous poster hash: 972c0...816
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Gikk på gr kurs en gang....har aldrig spistcså mye jeg...gikk opp 11 kg Anonymous poster hash: e0777...471
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Men da fulgte du neppe kursopplegget? Anonymous poster hash: 5ab05...1d5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Jo faktisk....snakka med kurslederen flere ganger...skulle spise 1890 kcal hver dag. Mye det for meg som pga vekt altid velger magert og ligthnosv.... ikke det at det har hjulpet nevneverdig da, så valkete jeg er.... Jeg trente ikke da..... Anonymous poster hash: e0777...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå