Gå til innhold

hormonspiral og magesmerter


Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt inn hormonspiral for 3.5 mnd siden. Nå i snart en uke har jeg hatt menskrampe lignende smerter nederst i magen. Har hatt det litt innimellom siden jeg fikk den, men nå har det vart i nesten en uke og er veldig vondt. er dette normalt? Burde jeg fjerne eller bare håpe det går over? noen som har samme erfaring med hormonspiral?



Anonymous poster hash: ef1d1...e10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

 

Anonymous poster hash: ef1d1...e10

Skrevet

Jeg har det også innimellom

 

Anonymous poster hash: 468ad...876

Skrevet

Er veldig vondt! Jeg vurderer å se om jeg får fjernet den selv. Om jeg fortsatt kjenner trådene da... legen drar den vel bare ut?

 

Anonymous poster hash: ef1d1...e10

Skrevet

Jeg hadde også smerter i 3 år(!) 

Viste seg at den satt skjevt og det var grunnen, måtte tas ut, og ny settes inn med narkose da det var en særdeles uhyggelig opplevelse. 

Hadde sjekket det ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...