Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Satt inn hormonspiral for 3.5 mnd siden. Nå i snart en uke har jeg hatt menskrampe lignende smerter nederst i magen. Har hatt det litt innimellom siden jeg fikk den, men nå har det vart i nesten en uke og er veldig vondt. er dette normalt? Burde jeg fjerne eller bare håpe det går over? noen som har samme erfaring med hormonspiral? Anonymous poster hash: ef1d1...e10
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Dytt Anonymous poster hash: ef1d1...e10
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har det også innimellom Anonymous poster hash: 468ad...876
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Er veldig vondt! Jeg vurderer å se om jeg får fjernet den selv. Om jeg fortsatt kjenner trådene da... legen drar den vel bare ut? Anonymous poster hash: ef1d1...e10
keisermamma1 Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Jeg hadde også smerter i 3 år(!) Viste seg at den satt skjevt og det var grunnen, måtte tas ut, og ny settes inn med narkose da det var en særdeles uhyggelig opplevelse. Hadde sjekket det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå