Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Noen som har sett den? Er den veldig voldsom og skummel? Har en 5-åring som kan bli litt engstelig, men veldig gjerne vil på samme film som storesøster. Anonymous poster hash: 0edb0...055
Lykken_er_tre Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Var å så den med min datter på 6 og sønn på 4. Ingen som ble redde her, blekkspruten kan kanskje være litt urovekkende men skapte ikke noe særlig med bekymring her i gården... Kos dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå