Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg liker frisører som prater litt, men ikke for mye. Jeg er ikke glad i å småprate så lenge, og spesielt med en jeg ikke har noe relasjon til. Egentlig har jeg en frisør jeg er veldig fornøyd med, men i dag måtte jeg ta en annen siden min faste har ferie. Veldig flink og pratet ikke for mye og ikke for lite. Men, når hun feks spurte om mine planer på nyttåsaften så svarte jeg bare, spurte ikke om hennes planer. Hun stilte et par slike spørsmål, men jeg stilte ikke tilbake for å unngå en lang dialog. Var dette frekt av meg? Anonymous poster hash: 2fd94...f0a
Gjest Minnieropptatt Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Nei, synes ikke det. Hun gjør det for å eventuelt starte en samtale, du svarer slik at det blir litt samtale men signaliserer at du ikke er interessert i en lengre samtale. Dette vil jeg tro de har lang erfaring med og også noe de lærer mens de utdanner seg.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Jeg hater å gå til frisøren nettopp av den grunn du nevner. Jeg er der for å klippe håret, ikke for å prate med noen jeg ikke skal ha noe forhold til. Så jeg pleier å spørre etter noe å lese på. Anonymous poster hash: 81191...b2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå